גווארדיולה: "אני מקווה שמסי יסיים את הקריירה בברצלונה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Photo by Clive Brunskill/Getty Images

לקראת משחק הליגה נגד ווסטהאם (ראשון, 18:20, בספורט2) נשאל מאמן סיטי לגבי איחוד עם הארגנטינאי: "אני לא מתכוון לדבר על שחקנים במועדון אחר, אבל הוא חושב שיישאר". על סטרלינג: "לא יודע אם ישחק נגד ריאל"

(גודל טקסט)

בעקבות הריב המתוקשר בין ליאו מסי למנהל הספורטיבי של ברצלונה אריק אבידל, ביממה האחרונה החלו דיווחים לגבי אפשרות שהפנומן הארגנטינאי יתאחד פפ גאוורדיולה במנצ'סטר סיטי. היום (שישי) במסיבת העיתונאים של התכולים לקראת המשחק נגד ווסטהאם ביום ראשון (18:20 שידור ישיר בספורט2) נשאל גאוורדיולה על האפשרות שאכן מסי יעזוב את ברצלונה והמאמן מצידו הכחיש.

"מסי הוא שחקן ברצלונה, הוא יישאר שם, לפחות לכך אני מקווה. אני לא מתכוון לדבר על שחקנים במועדון אחר, אבל אני חושב שהוא יסיים את הקריירה שלו שם", אמר גאוורדיולה.

על חוסר הרלוונטיות במאבק על האליפות מול ליברפול: "לפני שנה אמרו שאנחנו בלתי ניתנים לעצירה ואף אחד לא יכול לנצח אותנו. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל נעשה ככל יכולתנו כדי לצמצם את הפער. כשהגענו ל-100 נקודות, היינו בהפרש של כמעט 30 נקודות מהמקום השני, עונה לאחר מכן סיימנו עם נקודה אחת בלבד לפני ליברפול והעונה ליברפול מעלינו, זו המציאות".


"מקווה שמסי יסיים את הקריירה בברצלונה" (ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images)

על זכייתו של סרחיו אגוארו בתואר שחקן החודש: "הוא אחד השחקנים הטובים בליגה. למרות הפציעות שלו בכל עונה הוא תמיד מצליח לחזור לרמה הכי גבוה, הוא גם בנאדם מדהים".

הפציעות של לירוי סאנה וראחים סטרלינג: "סאנה מתאמן איתנו. הוא עבר פציעה קשה והוא צריך להתאושש ולהיות בטוח בגוף שלו ובברך. זה לא כמו פגיעת קרסול או פציעת שרירים. סטרלינג נפצע בשריר הירך האחורי, ייקח לו כמה שבועות להתאושש, אני לא יודע אם ישחק נגד ריאל מדריד בליגת האלופות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי