צפו: שפילד עלתה זמנית למקום החמישי בזכות מהפך ו-1:2 על בורנמות'

שחקני שפילד יונייטד חוגגים
שחקני שפילד יונייטד חוגגים | Clive Mason/Getty Images

הפתעת העונה חלפה על פני טוטנהאם ועדיין לא ויתרה על הכרטיס לליגת האלופות. שארפ (45) ולונדשטרם (84) מחקו יתרון מוקדם של ווילסון (13). קבוצתו של האו נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים

(גודל טקסט)

 בעקבות דחיית המשחק בין מנצ'סטר סיטי לווסטהאם בשל תנאי מזג האוויר, החצי הראשון של המחזור ה-26 והמפוצל בפרמיירליג (שנועד להעניק מנוחה בת שבועיים לכל קבוצה) הסתיים היום (ראשון) לאחר משחק אחד בלבד. שפילד עלתה זמנית למקום החמישי לאחר 1:2 דרמטי על בורנמות', שנעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

שפילד – בורנמות' 1:2
שפילד יונייטד שאירחה את המשחק ידעה שניצחון נוסף יחזיר אותה באופן זמני למקום החמישי על חשבונה של טוטנהאם. מנגד, בורנמות' מהתחתית הגיעה להתמודדות בבראמל ליין אחרי שני ניצחונות קריטיים על ברייטון ואסטון וילה והיא קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי גם נגד הפתעת העונה.

האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-13 לאחר שקאלום ווילסון קיבל כדור מצד שמאל ודחק מקרוב את השביעי שלו העונה. השוויון של שפילד הגיע לפני שריקת המחצית ואיך לא, בכדור קרן שיצר ערבוביה בהגנת בורנמות' ובילי שארפ הוותיק ניצל זאת עם השני שלו העונה.

המהפך הושלם במחצית השנייה כאשר ג'ון לונדשטרם המחליף סיים מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-84 והעניק לקבוצה שלוש נקודות יקרות שממשיכות את העונה הנהדרת של שפילד שעדיין לא אמרה נואש על הכרטיס לליגת האלופות. המפסידה מנגד עלולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

בילי שארפ חוגג (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי