בגרמניה חשפו: הדד-ליין של ליברפול להחתמת טימו ורנר

טימו ורנר
טימו ורנר | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

לפי ה"בילד", חלוצה של לייפציג מחזיק בסעיף שחרור נמוך יחסית שתקף רק עד חודש אפריל, מה שעשוי לזרז את המאמצים של אלופת אירופה לצרפו. בשבוע הבא: הסקורר יפגוש קבוצת פרמיירליג לראשונה בקריירה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

למרות שהיא שולטת בכדורגל האנגלי והאירופי לאורך השנה האחרונה, ליברפול מחפשת לחזק את חוליית ההתקפה שלה לקראת העונה הבאה ואחד השחקנים היותר מבוקשים במרסיסייד הוא טימו ורנר. הבוקר (חמישי) פורסם בתקשורת האנגלית כי אחד הדברים שעשויים לזרז את המאמצים לצירופו של הגרמני, זו העובדה שסעיף השחרור שלו מלייפציג נמוך יחסית ונע בין 50 ל-55 מיליון ליש"ט, בהתאם להישגי הקבוצה מהבונדסליגה בעונה הנוכחית. לפי ה"בילד", אותו סעיף תקף רק עד אפריל ולמרות שוורנר יהיה זמין גם לאחר מכן, המחיר שלו צפוי להמריא אחרי שעד כה כבש 20 שערי ליגה ב-21 הופעות.

באנגליה טוענים שקלופ רואה בחלוצה של לייפציג כאופציה אידיאלית לחיזוק החוליה הקדמית, הכוללת כמובן את מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח. בהתחשב ברוטציה הרחבה שנכפתה על המנג'ר העונה, תוספת של חלוץ ברמה בינלאומית תהיה הדרך המושלמת להוריד מהעומס על הטריו ההתקפי של האדומים.

קלופ יקבל הזדמנות לבחון את יכולתו של ורנר להתמודד עם יריבת פרמיירליג בשבוע הבא, כאשר לייפציג תגיע ללונדון לכבוד המפגש עם טוטנהאם במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. עבור החלוץ וקבוצתו, זה יהיה המפגש ראשון אי פעם עם קבוצה מהליגה האנגלית.

טימו ורנר. בקרוב במרסיסייד? (Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images)
טימו ורנר. בקרוב במרסיסייד? (Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי