צפו בתקציר: וולבס ולסטר לא עמדו בלחץ ונפרדו ב-0:0

אדאמה טראורה, ג'יימס מדיסון
אדאמה טראורה, ג'יימס מדיסון | Michael Regan/Getty Images

הזאבים אירחו השועלים למשחק שהבטיח הרבה, אך קיים מעט ואפשר לצ'לסי לצמק את הפער מהמקום השלישי. שער של בולי נפסל על סף הירידה למחצית, צ'ודהורי הורחק

קבוצות: לסטר וולבס
(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בפרמיירליג, שכזכור פוצל למספר שבועות שונים, המשיך הערב (שישי) עם קרב צמרת שהבטיח הרבה מאוד, כאשר וולבס אירחה את לסטר. שתי הקבוצות לא הציגו יכולת שיא והמשחק הסתיים ללא שערים. הזאבים יצאו מאוכזבים מאוד מהתמודדות הביתית, כשגם שער קריטי עבורם נפסל על מערכת ה-VAR.

מנגד, לסטר הגיעה להתמודדות לאחר ששמעה את חדשות על הרחקתה של מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות בשנתיים הקרובות. ברנדן רודג'רס העלה את אותו הרכב שפתח נגד צ'לסי במחזור הקודם, כאשר ג'יימי וארדי ציין את משחקו ה-200 בליגה האנגלית הבכירה.

לראשונה מאז 2006, משחק ליגה שנערך ביום שישי נסתיים ללא שערים. ההישג השלילי הזה היה יכול להימנע בדקה ה-45, אז שחקני וולבס והאוהדים המקומיים חגגו שער מנגיחה של ווילי בולי, אך שופטי המסך מצאו נבדל קטן עוד לפני כן, כאשר הכדור הגיע לפדרו נטו.


רגע מכריע במשחק. שופטי המסך פסלו את השער של בולי (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

בדקה ה-76 של המשחק חאמזי צ'ודהורי מלסטר הורחק בכרטיס צהוב שני ואפשר למארחת ללחוץ עוד יותר על הדוושה ולאיים ללא הפסקה על השער של קספר שמייכל, שהציל את והשועלים כמה פעמים ועזר לה להשיג את הנקודה היקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי