בשני: איגהלו צפוי לערוך בכורה במנצ'סטר יונייטד מול צ'לסי

אודיון איגהלו
אודיון איגהלו | הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

לקראת המשחק בסמפורד ברידג' (21:40, בספורט1) דיבר המאמן על הניגרי שהצטרף משנחאי שנואה: "הוא ייסע איתנו למשחק, הוא צריך להשתלב כמה שיותר מהר". למפארד: "תמיד חושב איך נוכל להשיג יותר נקודות"

(גודל טקסט)

המועד החוקי של המחזור המפוצל וה-26 במספר של הפרמיירליג יינעל מחר (שני, 21:40, שידור ישיר בספורט1) בקרב הענקיות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי. כזכור בסיבוב הקודם שתי הקבוצות נפגשו במחזור הראשון בליגה ואז פרנק למפארד במשחקו הראשון כמאמן בליגה הראשונה, ספג תבוסה כואבת של 4:0 באולד טראפורד.

אך מאז המצב השתנה לחלוטין – צ'לסי הפכה לאחת הקבוצות החמות בליגה ולמרות שהחלה את העונה עם ציפיות לא גבוהות במיוחד, בשל עונש האמברגו, היא עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות ונמצאת חזק במאבק על הטופ 4.

גם לא מעט השתנה במחנה האדום. אולה גונאר סולשיאר לא הצליח למנף את התוצאה האדירה במחזור הראשון וקבוצתו איבדה לא מעט נקודות מיותרות וגם כאשר ניצחה הופנו לא מעט ביקורות לגבי היכולת ונראה היה שעלייה לליגת האלופות כבר לא על הפרק. עם זאת, בסוף השבוע אופ"א הודיעה על השעייתה של יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות, דבר שגרם למאבק מחודש ומותח על המאבק למפעל הבכיר ביבשת ויונייטד נחשבת למועמדת בכירה לסיים במקום החמישי.


הרבה השתנה מאז המחזור הראשון. מתיאו קובאצ'יץ' מול ארון ואן ביסאקה (Michael Regan/Getty Images)

מבחינה מקצועית אצל צ'לסי לא צפויות להיות הפתעות גדולות, כאשר פרט לכריסטיאן פוליסיק שנעדר בחודש האחרון בשל פציעה, עומד לפרנק למפארד סגל כמעט מלא ולכן המאמן האנגלי לא צפוי לערוך שינויים ב-11 שסיימו ב-2:2 נגד לסטר.

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר: "אני חושב שלהיות במקום הרביעי זו הייתה המטרה שלנו מפתיחת העונה, אבל אני תמיד חושב איך נוכל להשיג את ה-10 או 15 אחוז הנותרים שלנו מתחילת העונה".

על המשחק נגד יונייטד: "אני חושב שאם השחקנים רוצים לסיים בארבעת המקומות הראשונים אנחנו צריכים להתייחס ברצינות רבה לקראת המשחקים הבאים. אנחנו נראים טוב בימים האחרונים ואנחנו צריכים לקחת את כל הדברים הטובים למשחק בים שני".


פרנק למפארד. ינקום על התבוסה במחזור הראשון? (Ian MacNicol/Getty Images)

אצל יונייטד, הבשורה הגדולה היא הצבתו הצפויה של אודיון איגהלו בסגל. הניגרי כזכור הצטרף לשדים האדומים ברגע האחרון משנחאי שנואה הסינית בעקבות נגיף הקורונה ומחר הוא אמור לקבל דקות ראשונות.

לקראת המשחק אמר מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר: "מעולם לא אמרתי שאיגהלו לא יהיה בסגל ביום שני. הוא מתאמן וייסע איתנו לאחר שבועיים שהתאמן לבד. הוא עשה את תוכנית האימונים שלו והוא צריך עדיין להשתלב בקבוצה כמה שיותר מהר".

על המשחק נגד צ'לסי: "אני לא חושב שיהיה משחק דומה למה שהיה במחזור הראשון נגד מצ'לסי. מכיוון שסקוט מקטומיניי ופול פוגבה עדיין לא מוכנים".


אודיון איגהלו. יערוך בכורה במדי מנצ'סטר יונייטד (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי