צפו בתקציר: פפה ולקאזט כיכבו ב-0:4 של ארסנל על ניוקאסל

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Richard Heathcote/Getty Images

התותחנים ניצחו לראשונה מזה ארבעה מחזורי פרמיירליג ובפעם השנייה בלבד תחת ארטטה. הקיצוני הזכיר את היכולת שהפכה אותו לרכש היקר בתולדות המועדון עם שער ושני בישולים, החלוץ הוסיף גול ואסיסט בעשר דקות

קבוצות: ארסנל ניוקאסל
(גודל טקסט)

ארסנל עוברת את אחת העונות הגרועות בהיסטוריה שלה וגם עבור מיקל ארטטה החיים לא קלים מאז שהגיע לאמן את הקבוצה לפני כמעט חודשיים, אך הערב התותחנים חוו רגע קטן של נחת כשהשיגו את ניצחון הליגה השני שלהם תחת המנג'ר הספרדי, 0:4 מוחץ על ניוקאסל במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג.

הקבוצה מצפון לונדון ניצחה לראשונה אחרי ארבעה מחזורים אשר בכל אחד מהם סיימה בתיקו, כאשר ניקולא פפה הצליח סוף סוף להציג מעט מהיכולת שהפכה אותו לרכש היקר בתולדות ארסנל. הצרפתי, שהבקיע שלושה שערים ובישל שניים נוספים ב-21 משחקי ליגה מאז שהגיע מליל, היה מעורב הערב בשני הגולים של התותחנים כשבישל את הראשון וכבש במו רגליו את השני. 

פייר אמריק אובמיאנג נגח פנימה את השער הראשון של ארסנל בדקה ה-54, לאחר שפפה הגביה מצד ימין כדור מדויק לראשו של הגאבוני. שלוש דקות לאחר מכן, בוקאיו סאקה בן ה-18 ביצע מהלך נהדר באגף שמאל, כשהשחיל את הכדור בין רגליו של ולנטינו לזארו והעביר את מסירת הרוחב לפפה, שהגיח לבד לחלוטין במרכז הרחבה והמשיך את זה לרשת.

אובמיאנג מודה לפפה על הבישול (Richard Heathcote/Getty Images)
אובמיאנג מודה לפפה על הבישול (Richard Heathcote/Getty Images)

אלכסנדר לקאזט עלה מהספסל בדקה ה-85 ותוך חמש דקות בלבד כבר סידר למסוט אוזיל שער. גם הפעם פפה התחיל את המהלך כשנתן מסירת עומק לבן ארצו, שהסתובב נהדר והשאיר את הגרמני לסיים את העבודה. בדקה ה-94 צמד הצרפתים שיתף פעולה שוב – פפה שיחק את תפקיד המבשל גם הפעם וסידר ללקאזט את השער שחתם את התוצאה.

ארסנל עלתה שלב אחד בטבלה אל המקום ה-10 ובשבוע הבא תנסה לייצר רצף ניצחונות כשתארח את אברטון המשתפרת. מבחינת המגפייז זה היה הפסד ראשון מזה חמישה מחזורים, מה שמשאיר אותם במקום ה-12 לקראת משחק החוץ נגד קריסטל פאלאס במחזור הבא.

ניצחון ליגה שני בעידן ארטטה. שחקני ארסנל חוגגים (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)
ניצחון ליגה שני בעידן ארטטה. שחקני ארסנל חוגגים (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי