דיווח באנגליה: גווארדיולה מעוניין להישאר בסיטי גם בעונה הבאה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

חרף עונש ההשעיה מליגת האלופות, המאמן סיפר למקורביו כי הוא רוצה להשלים את חוזהו במועדון והוא צפוי לדבר על כך בהרחבה לאחר המשחק נגד ווסטהאם (21:20, ישיר בספורט4). גם סטרלינג צפוי להמשיך

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אנגליה עדיין סוערת מעונש ההרחקה של מנצ'סטר סיטי למשך שנתיים מליגת האלופות, כאשר את המוקד תופס המאמן הקבוצה פפ גאוורדיולה. למנג'ר הספרדי יש חוזה עד שנת 2021, אך העונה המאכזבת בליגה והרצון להתמודד במפעל הבכיר ביבשת עשויים להוביל לפרידה כבר הקיץ.

עם זאת, ב"סקיי וב-BBC מדווחים שגווארדיולה אמר למקורביו שהוא מתכוון להישאר במועדון למרות עונש ההשעיה ולהשלים חמש שנים באנגליה. בכל מקרה המאמן צפוי לדבר על הנושא בהרחבה לאחר המשחק נגד ווסטהאם ביום רביעי (21:20, שידור ישיר בספורט4) ועוד קודם לכן צוטט ב"סקיי" כמי שאמר לשחקניו השבוע: "לא משנה באיזה ליגה נשחק, אשאר איתכם. גם אם ישימו אותנו בליגה הרביעית, עדיין אהיה כאן. זה זמן להישאר מיוחדים".

בנוסף, לפי "סקיי" גם פראן סוריאנו, מנכ"ל מנצ'סטר סיטי, נכח בשיחה של גווארדיולה עם השחקנים והוסיף: "תסמכו עליי כמו שאני סומך עליכם, הכל יבוטל". נציין כי בלי שום קשר לעונשה של מנצ'סטר סיטי, בתקשורת האיטלקית ממשיכים לסמן את גווארדיולה למועמד המוביל להחליף את מאוריציו סארי ביובנטוס בעונה הבאה ואחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון אלסנדרו דל פיירו שיבח את המאמן וטען שהולך להיות קיץ מאוד מעניין אם יגיע לקבוצה.

אגב, ב"סקיי ספורט" נטען שגם ראחים סטרלינג לא מתכנן לעזוב את הקבוצה. בימים האחרונים, מאז השעיית האלופה מליגת האלופות, נטען שריאל מדריד מתכננת להגיש הצעת ענק על הקשר שנמצא במו"מ על הארכת חוזהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי