מנכ"ל מנצ'סטר סיטי: "ההאשמות נגדנו שקריות"

פראן סוריאנו
פראן סוריאנו | Gettyimages

פראן סוריאנו הכריז: "האוהדים יכולים להיות בטוחים שהטיעונים לא נכונים, נעשה הכל כדי להוכיח את זה. הבעלים לא הכניס למועדון כסף שלא הוכרז כראוי". וגם: איך לדעתו השחקנים ופפ צריכים להגיב לנושא?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

עולם הכדורגל הוכה בתדהמה ביום שישי האחרון, כאשר אופ"א הכריזה על עונש חסר תקדים שספגה מנצ'סטר סיטי אחרי שהפרה באופן חמור את תקנות הפייר פליי הפיננסי. אלופת אנגליה היוצאת הושעתה לשנתיים מליגת האלופות וספגה קנס כספי עצום של 30 מיליון יורו.  

המועדון כבר הכריז שיערער על ההחלטה, וכמי שהתבטא היום בנושא היה המנכ"ל, פראן סוריאנו. הספרדי היה נחרץ בעמדתו וטען שההאשמות הן שקריות. "הדבר הכי חשוב שיש לי להגיד זה שההאשמות נגדנו לא נכונות. פשוט לא נכונות. האוהדים יכולים להיות בטוחים בשני דברים – שההאשמות שקריות ושנעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי להוכיח את זה".

עוד הוסיף סוריאנו: "אנחנו מרגישים שהקהל איתנו. אוהדי סיטי עברו הרבה אתגרים בעשורים האחרונים, ומה שקורה עכשיו הוא אתגר נוסף. נעבור את זה ולא נניח לזה. הבעלים לא הכניס כסף למועדון שלא הוכרז כראוי. אנחנו רווחיים, אין לנו חובות והחשבונות שלנו נבדקו פעמים רבות".

המנכ"ל אף התעקש שהמאמן פפ גווארדיולה והשחקנים רגועים ולא מתעסקים בנושא, אלא רק בכדורגל: "התקווה שלי היא שההחלטה הבאה בנושא תגיע לפני קיץ, ועד אז מבחינתנו העסקים כרגיל. פפ מעודכן בתהליך והוא מתמקד במשחק, כמו גם השחקנים. העניין הזה הוא יותר עניין עסקי ומשפטי ולא קשור לכדורגל".


פפ גווארדיולה (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי