Sport1 Banner

סטרלינג: "ריאל? מועדון פנטסטי, אבל טוב לי במנצ'סטר סיטי"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

שחקן הכנף שלא צפוי לשחק נגד לסטר, דיבר בספרד לקראת המשחק באלופות: "אם אתה רוצה לזכות במפעל אתה חייב לנצח את הקבוצות הכי חזקות". וגם: טוטנהאם וצ'לסי בקרב ישיר על המקום הרביעי (שבת, 14:10 בספורט1)

(גודל טקסט)

ביום רביעי מנצ'סטר סיטי נעלה את המחזור הארוך ביותר בתולדות הפרמיירליג שנפרש על פני 11 ימים עם 0:2 על ווסטהאם וכבר מחר (שבת) המחזור ה-27 של הליגה האנגלית ייצא לדרך עם משחק גדול – צ'לסי שתארח את באיירן מינכן בליגת האלופות ביום שלישי נגד באיירן מינכן תעשה חזרה גנרלית בסטמפורד ברידג' נגד טוטנהאם (14:10, שידור ישיר בספורט1), שהפסידה ללליפציג לפני יומיים. עוד קבוצה שתשחק במפעל הבכיר ביבשת השבוע היא מנצ'סטר סיטי שתתארח אצל ריאל מדריד, אך עוד קודם לכן היא תתארח אצל לסטר (19:15, שידור ישיר בספורט1) בקרב ישיר על המקום השני.

לסטר – מנצ'סטר סיטי (שבת, 19:15, שידור ישיר בספורט1)
בעקבות דחיית המשחק נגד ווסטהאם בשל תנאי מזג האוויר והמשחק בליגת האלופות נגד ריאל מדריד, האלופה היוצאת סובלת מלו"ז צפוף במיוחד כאשר היא תערוך שלושה משחקים בשבעה ימים. את המשימה הראשונה מול הפטישים התכולים ביצעו בהצלחה בזכות 0:2 באתיחאד סטדיום, ומחר הם רוצים לסמן וי נוסף לפני הקרב בברנבאו.

למרות החשיבות הרבה יותר לגבי מפעל ליגת האלופות, במיוחד לאור הרחקתה של מנצ'סטר סיטי מאירופה בגלל חריגות הפייר פליי הפיננסי, נראה שפפ גווארדיולה לא מתכוון לעשות הנחות והוא מתכוון לעלות בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. שחקנים כמו סרחיו אגוארו, ברנרדו סילבה, קיוון דה בריינה, קייל ווקר, רודריגו ובנג'מין מנדי שפתחו בהרכב ביום רביעי צפויים להישאר ב-11.


לא צפוי לעשות רוטציה לפני ריאל מדריד. פפ גווארדיולה (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)

מי שכמובן ימשיך להיעדר הוא שחקן הכנף ראחים סטרלינג שסובל מפציעה ועדיין בספק למשחק נגד ריאל מדריד. אך נראה שדווקא הוא מעניין את התקשורת הספרדית יותר מכולם, גם בגלל המפגש המסתמן וגם בגלל השמועות למעבר בקיץ, לכן האנגלי ערך היום ראיון ב'אס' וסיפר על תחושותיו לקראת ריאל מדריד וגם דיבר על העתיד: "ריאל מדריד הוא מועדון נהדר ואם אתה רוצה לזכות בליגת האלופות אתה חייב לנצח את הקבוצות הכי חזקות. איזה שחקן הייתי רוצה לצרף מהקבוצה? כנראה את מודריץ' שיחקתי נגדו כמה פעמיים בעיקר במדי הנבחרת וכיף לראות אותו משחק".

לגבי מעבר לריאל מדריד אמר: "אי אפשר לפסול שום דבר, אבל אני שחקן מנצ'סטר סיטי ואני נהנה מכל רגע, גם אם הדברים לא הלכו כמתוכנן בפרמיירליג, יש לנו הזדמנות נהדרת לזכות בליגת האלופות. למרות שאני חושב שריאל מדריד הוא מועדון פנטסטי. אבל אבהיר את זה שוב, אני מאוד שמח במנצ'סטר סיטי".

צ'לסי – טוטנהאם (שבת, 14:10, שידור ישיר בספורט1)
שתי הקבוצות נמצאות במצב כמעט זהה גם בפרמיירליג וגם בליגת האלופות. בליגה צ'לסי הרביעית מובילה בנקודה אחת בלבד על טוטנהאם החמישית ונראה שהשתיים ייאבקו עד הסוף על הכרטיס למפעל הבכיר ביבשת. גם בליגת האלופות ניתן למצוא דמיון בין השתיים כאשר הוגרלו נגד שתי קבוצות מגרמניה ואם לא תהיה הפתעה גדולה הן גם אמורות לסיים את דרכן במפעל בשלב שמינית הגמר, וזה עוד מבלי להזכיר את המפגש הנוסף בין ז'וזה מורינו לשחקן לשעבר פנרק למפארד.

צ'לסי עדיין תחסר את תמי אברהם ובמקומו אמור לפתוח מישי באטשוואי שעלה בהרכב גם בהפסד נגד מנצ'סטר יונייטד. גם אנגולו קנאטה לא כשיר נראה שבשלישיית הקישור יפתחו ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ ומייסון מאונט, בעוד וויליאן ופדרו יפתחו באגפים.

כאשר דלה עלי וז'דסון פרננדס שהציגו משחק מאכזב נגד לייפציג אמורים לאבד את מקומם ב-11. טנגי אנדומבלה שגרם לשינוי חיובי בטוטנהאם מהספסל בליגת האלופות אמור לחזור להרכב של מוריניו ששוקל להציב את סרג' אורייה בכנף הימני.


פרנק למפארד שוב מול מוריניו. איך זה יסתיים הפעם? (Gettyimages)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי