קלופ: "הקבוצה הטובה בעולם? לא יודע מה זה אומר"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Michael Regan/Getty Images

לאחר ההפסד במדריד, ליברפול רוצה לעשות עוד צעד בדרך לאליפות כשתארח את ווסטהאם (21:50, ספורט2). המאמן: "זה נחמד, ביטוי שהיה מזוהה עם ריאל ובארסה". צ'מברליין יפתח. וגם: הקושי בצירוף שחקני רכש

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כמעט שבוע לאחר שאיכזבה והפסידה 1:0 לאתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, ליברפול חוזרת להתמקד במטרה העיקרית שלה: אליפות אנגליה, כשתארח הערב (21:50, שידור ישיר בספורט2), את ווסטהאם באנפילד. החניכים של יורגן קלופ רוצים להגדיל שוב את הפער ממנצ'סטר סיטי ל-22 נקודות. ליברפול ניצחה בכל 13 משחקי הליגה שלה באנפילד וכבשה 35 שערים, והיחידה שהצליחה לאתגר אותה באנפילד היא נאפולי שכפתה עליה 1:1 בשלב הבתים בליגת האלופות. ליברפול תחסר את ג'ורדן הנדרסון הפצוע אך פרט לכך תציג את ההרכב המלא. אוקסה צ'מברליין עשוי לפתוח בקישור לצד פאביניו וג'יימס מילנר.

קלופ עצמו נשאל האם ליברפול הקבוצה הטובה בעולם ואמר: "אני לא ממש מבין בזה. כמובן שזה נחמד שאנשים אומרים לך את זה. בדרך כלל כשאנשים אומרים את הביטוי הזה אתה חושב על ריאל מדריד של לפני כמה שנים, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי של השנתיים האחרונות. הקבוצה שלנו מיוחדת ברמת הגישה שלה – ללכת ולהתאמץ צעד אחר צעד. אבל כן, אני חושב שליברפול היא אחת הקבוצות המצליחות בעולם".

על שחקני רכש שעתידיים לבוא: "אם שחקנים רואים שהקבוצה שלך מצליחה אז קל יותר לצרף אותם. מצד שני, ככל שהקבוצה שלך טובה יותר השחקנים חוששים ומתחילים לשאול שאלות כמו 'איפה ומתי הייתי משחק?'".


שחקני ליברפול. אחרי ההפסד בספרד – חוזרים לליגה ( Julian Finney / Staff)

המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים שחקנים שרוצים להיות חלק מזה, רוצים להילחם על המקום שלהם, כאלה שרוצים לעשות איתנו את הצעד הבא ולהשתפר. יש לנו את השחקנים האלה ומי שרוצה להגיע צריך לקבל את הגישה הזו. ריאל בורצלונה מוכרות מאוד בכל העולם והן יכולות לגרום לנו לבעיות (הכוונה – לרכוש את השחקנים הטובים שלה), אבל חוץ מזה אין 500 מועדונים גדולים שיכולים לקחת מאיתנו שחקנים".

עוד בליברפול, שחקן העבר האגדי סטיבן ג'רארד שמאמן כיום את ריינג'רס, התראיין אצל כוכב עבר אחר ששיתף איתו פעולה באנפילד – דני מרפי, והתייחס לאפשרות שיחזור: "אני יודע שהרבה אוהדי ליברפול רוצים שאהיה המאמן ביום מן הימים. אבל הבעלים צריכים לחשוב קודם כל שאני מספיק טוב".


סטיבן ג'רארד. האוהדים באנפילד מפנטזים עליו כיורש(Ian MacNicol/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי