רשמית: מנצ'סטר סיטי ערערה על הרחקתה מליגת האלופות

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Nathan Stirk/Getty Images

בין הדין הגבוה לבוררות ספורט, הידוע בשם CAS, אישר שערעור הוגש על ידי אלופת אנגליה. עם זאת, נמסר כי אין אפשרות להעריך מתי תתקבל הכרעה בנושא

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

רגע לפני שמנצ'סטר סיטי תעלה לכר הדשא בסנטיאגו ברנבאו במדריד למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, הבוקר (רביעי) אישר רשמית בית הדין לבוררות ספורט, הידוע בשם CAS, כי הוגש רשמית ערעור אלופת אנגליה על השעייתה לשנתיים מליגת האלופות וכן על הקנס הכספי שספגה בסך 30 מיליון יורו.

כידוע, לפני כשבועיים הודיעה אופ"א שמנצ'סטר סיטי נמצאה אשמה בהפרה בוטה של חוקי הפייר-פליי הפיננסי ועל כן ספגה עונש קשה מאוד, עליו המועדון הודיע באופן מיידי שיגיש ערעור – כפי שקרה הבוקר. לפי הדיווחים בממלכה בימים האחרונים, מנצ'סטר סיטי תשכור את עורכי הדין מהטובים בעולם לשם הצלחת המשימה וגם המנג'ר פפ גווארדיולה מבהיר פעם אחר פעם כי במועדון מאוד אופטימיים באשר לסיכויי הערעור ואף אמר אתמול במסיבת העיתונאים לקראת ריאל מדריד כי "הראו לי הוכחות, אופטימי שנשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה".

מעבר לאישור שהוגש הערעור, מ-CAS נמסר כי אין באפשרותם בשלב זה להעריך מתי תתקבל הכרעה בנושא, כשהכוונה היא בכל מקרה שלא לגרור את ההחלטה לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי