שחרור שמונה שחקנים, רכישת שוער על: המהפכה שלמפארד מתכנן בצ'לסי

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Ian MacNicol/Getty Images

אחרי "עונת הבנייה", בבלוז מתכננים למכור את קפה (להזכירכם, השוער היקר בהיסטוריה) ולנסות להחתים את אובלק. גם צ'ילוול על הכוונת, פדרו, וויליאן וג'ורג'יניו עשויים לעזוב

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי לא רושמת עונה עם תוצאות יותר מדי חיוביות, אך היא גם לא ציפתה להתחרות על כל התארים העונה. כזכור, הבלוז ספגו אמברגו העברות ולא יכלו לרכוש שחקנים לפני תחילת העונה (למעט מתאו קובאצ'יץ', שהושאל מריאל מדריד ומומשה עליו אופציית הכישה).

במועדון לקחו את העונה הזו כעונת בנייה, מינו את פרנק למפארד למאמן והחלו לשלב לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים חזק מאוד ברוטציה. תמי אברהם, מייסון מאונט, קאלום האדסון-אודוי, פיקאיו טומורי וריס ג'יימס הם חלק מהשמות שהפכו לשחקנים בולטים במועדון, ואסור לשכוח שלא מעט שחקנים צעירים נוספים כבר מחזיקים בעמדות מפתח, דוגמת כריסטיאן פוליסיק, אנטוניו רודיגר.

המהפכה הזו מוליכה את צ'לסי עד כה למקום הרביעי בטבלת הפרמיירליג, ורק ביום שלישי האחרון היא הובסה בסטמפורד ברידג' 3:0 מול באיירן מינכן במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות ותסיים את דרכה במפעל אלא אם יקרה נס יוצא דופן. עם זאת, חשוב לציין שהיא מראה הרבה ניצוצות של כישרון, כיאה לקבוצה כה צעירה.


מייסון מאונט. כישרון גדול (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

כעת עולים דיווחים על התכניות של למפארד לעונה הבאה, בה המועדון יוכל שוב לחזור ולרכוש שחקנים. מי שכבר חתם ויצטרף בקיץ הוא כוכבה של אייאקס, חאקים זייך, שיהווה את אחד משחקני המפתח. המאמן צפוי לשחרר שישה-שמונה שחקנים מהסגל, ביניהם שמות גדולים, כמו פדרו, רוס בארקלי, מרכוס אלונסו ואולי אפילו וויליאן וז'ורז'יניו.

אך השם הבולט שצפוי לעזוב הוא דווקא של השוער, קפה אריסבלאגה. הספרדי בן ה-25 נרכש בקיץ 2018 מאתלטיק בילבאו תמורת 80 מיליון יורו והפך לשוער היקר אי פעם וכבר אז עלו תהיות על עצם החתמתו תמורת סכום דמיוני שכזה עבור שוער שלא הספיק לעשות יותר מדי בקריירה.

במשחקים האחרונים הוא אפילו איבד את מקומו בהרכב של למפארד ומי שעולה ב-11 הוא ווילי קבאז'רו בן ה-38. מכירה שלו תהיה הודאה רצינית בטעות, אך המאמן מעוניין לעשות זאת ובמקומו לנסות להחתים את יאן אובלק מאתלטיקו מדריד, מה שלא ספק יהווה הצהרת כוונות רצינית אם וכאשר העסקה תצא לפועל והשוער הסלובני האדיר יחבור לבלוז. בנוסף לאובלק, גם בן צ'ילוול, מגנה השמאלי של לסטר סיטי, נמצא חזק על הכוונת של הלונדונים.


אובלק. יהווה הצהרת כוונות אם יצטרף (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי