בפעם השלישית ברציפות: מנצ'סטר סיטי זכתה בגביע הליגה

שחקני מנצ'סטר סיטי מניפים את גביע הליגה
שחקני מנצ'סטר סיטי מניפים את גביע הליגה | Laurence Griffiths/Getty Images

התכולים שמרו על התואר שנה אחת נוספת בזכות 1:2 על אסטון וילה. אגוארו כבש (ונפצע במחצית השנייה) מבישול של פודן, רודרי הכפיל בנגיחה. מנגד, סמאטה רק צימק. תואר מספר 29 לפפ גווארדיולה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי חווה עונה לא קלה בכלל. בפרמיירליג היא יצאה ממאבק האליפות כבר מזמן, ולפני כשבועיים אופ"א הודיעה על הרחקתה מליגת האלופות לשתי העונות הבאות, ועדיין את העונה הזאת היא תסיים עם תואר אחד לפחות לאחר שזכתה בפעם השלישית ברציפות בגביע הליגה.

פפ גווארדיולה שכבר בשנה שעברה הפך למאמן הפעיל עם כמות התארים הגדולה ביותר, הוסיף גביע מספר 29 לארון העמוס שלו, וזאת אם לא מחשיבים את זכייתו עם קבוצת המילואים של ברצלונה בליגה השלישית בעונת 2007/08. אסטון וילה מנגד שקיוותה לזכות בתואר ראשון לראשונה מאז עונת 1995/96, תיאלץ להמשיך להמתין ולהתרכז במאבקי ההישרדות בפרמיירליג.

הפתיחה הייתה שייכת לסיטי שעלתה ליתרון בדקה ה-20 לאחר מסירה טובה של רודי שמצא את פיל פודן בצד ימין, הקשר האנגלי הוריד בראשו לסרחיו אגוארו שהכניע את אוריאן נילאנד בבעיטה רכה מהאוויר. התכולים הכפילו כעבור 10 דקות בלבד. קרן מדויקת של אילקאיי גונדואן מצד ימין פגשה את ראשו של רודרי שנגח לרשת את הראשון שלו במפעל וללא ספק עשה זאת בזמן הטוב ביותר.


כובש השער השני של מנצ'סטר סיטי. רודרי (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

אסטון וילה חזרה למשחק בדקה ה-41, לאחר שאנוואר אל גאזי ניצל החלקה של ג'ון סטונס, דהר לאורך האגף השמאלי ובישל למ'בוואנה סמאטה שהכניע את קלאודיו בראבו בנגיחה. עם זאת זה לא הלחיץ את שחקני סיטי ששלטו בכדור למעלה מ-70 אחוז מהזמן, איימו על השער 22 פעמים מול 5 בלבד של העולה החדשה וזכתה בתואר הראשון של העונה. אך לא הכל ורוד בדקות האחרונות אגוארו נפצע בברך וצלע לספסל המחליפים בדקה ה-83, וכעת אין לדעת אם יהיה כשיר למחזורים הבאים.

הצד המאוכזב. שחקני אסטון וילה (Griffiths/Getty Images)

תואר נוסף בארון הגביעים. פפ גווארדיולה (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי