ארסנל עלתה לרבע גמר הגביע האנגלי אחרי 0:2 על פורטסמות'

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Dan Istitene/Getty Images

התותחנים לא הציגו משחק גדול מול היריבה מהליגה השלישית, אך התאוששו מההדחה מהליגה האירופית בזכות שערים של סוקרטיס ואנקטייה. טוריירה נפצע, בכורה לפבלו מארי

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל אמנם חווה שיפור מאז מינויו של מיקל ארטטה לתפקיד המאמן, אך עדיין לא שמרה מספיק על יציבות וחוותה תחת הספרדי כישלון אחד ענק, כשהפסידה ביום חמישי האחרון 2:1 לאולימפיאקוס והודחה בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. זה היה ההפסד הראשון של התותחנים בשנת 2020, אך נראה שהוא לא הוביל למשבר, כי הערב (שני) הקבוצה הצליחה להעפיל לרבע גמר הגביע האנגלי כשגברה 0:2 על פורטסמות' במשחק הראשון של שלב שמינית הגמר.

עם זאת, הקבוצה אולי ניצחה, אך לא הבריקה בכלל מול היריבה מהליגה השלישית. המאמן ארטטה העניק מנוחה לרוב הכוכבים ופתח בהרכב עם ג'ו ווילוק, גבריאל מרטינלי, אדי אנקטייה, רייס נלסון, השוער אמיליאנו מרטינס ומתאו גונדוזי, שממעט לקבל דקות לאחרונה.

שחקן נוסף שפתח בהרכב ורשם הופעת בכורה בקבוצה היה הבלם פבלו מארי, שהצטרף בחודש ינואר בהשאלה לקבוצה ולא שיחק עד כה בגלל פציעה. מי שנפצע היה לוקאס טוריירה, שעלה ב-11 לראשונה אחרי יותר מחודש, נפגע בצורה שעוררה הרבה דאגות בספסל ארסנל והוחלף בדקה ה-17 על ידי דני סבאיוס.

ה-0:1 הגיע בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר נלסון קיבל כדור באגף הימני ושלח כדור רוחב חד ועוצמתי למרכז הרחבה, אליו הגיע סוקרטיס (ששיחק הפעם כמגן ימני ולא כבלם) ובעט בצורה מצוינת מהאוויר אל הרשת. את השער השני כבש אנקטייה הנהדר בדקה ה-51, כששוב נלסון הגביה מהכנף הימנית והחלוץ הצעיר היה הכי עירני, בעט חזק מקרוב לרשת וקבע את תוצאת המשחק.


סוקרטיס חוגג (Dan Istitene/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי