צפו: מנצ'סטר סיטי ולסטר ברבע, נוריץ' הדיחה את טוטנהאם בפנדלים

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Clive Brunskill/Getty Images

אגוארו העניק לגווארדיולה 0:1 על שפילד וונסדיי מליגת המשנה, במקביל השועלים הכניעו 0:1 את בירמינגהאם ללא וארדי. מוריניו והתרנגולים ממשיכים להתרסק, הודחו על ידי נועלת הטבלה בפרמיירליג

(גודל טקסט)

תמונת רבע גמר הגביע האנגלי תושלם רק מחר כאשר מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל וויין רוני ודרבי קאונטי (חמישי, 21:35 בספורט1), אבל אחרי שאתמול צ'לסי הדיחה את ליברפול עם 0:2 מרשים, היום היה ערב דרמטי לא פחות. מנצ'סטר סיטי עברה עם 0:1 קטן על שפילד וונסדיי, לסטר חלפה על פני בירמינגהאם רק בדקות הסיום וטוטנהאם וז'וזה מוריניו הובכו פעם נוספת והפעם בבית מול נוריץ', כאשר נועלת הטבלה בפרמיירליג ניצחה בדו קרב פנדלים ועלתה על חשבונם לרבע הגמר.

שפילד וונסדיי – מנצ'סטר סיטי 1:0
מנצ'סטר סיטי אמנם נמצאת תחת עומס משחקים יוצא דופן, כל שלושה-ארבעה ימים משחק, אבל זה ממש לא עוצר אותה. אחרי שניצחה בשבוע שעבר את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות וביום ראשון זכתה בגביע הליגה עם 1:2 על אסטון וילה, הערב היא נהנתה משער של מלך השערים שלה, סרחיו אגוארו, כדי להדיח את שפילד המדורגת במקום ה-12 בליגת המשנה.

פפ גווארדיולה, כהרגלו, ביצע שינויים גדולים בהרכב לעומת המשחק האחרון, אבל למעשה פתח עם 11 שעל הנייר מעמידים הרכב חזק עוד יותר מאשר זה שפגש את אסטון וילה. קווין דה בריינה אמנם לא נכלל בסגל בעקבות פציעה בכתף, אבל בהתקפה פתחו יחד אגוארו וגבריאל ז'סוס והם זכו לתמיכת ריאד מאחרז, ברנרדו סילבה ודויד סילבה בקישור. סיטי התקשתה לעיני קרוב ל-21 אלף צופים, אבל בישול של בנג'מין מנדי לארגנטיני בדקה ה-53, בסיוע שוער המארחת שהכניס את הכדור לשערו שלו, הכריע את הסיפור.


אגוארו. סיטי ברבע גמר הגביע (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

טוטנהאם – נוריץ' 4:3 (1:1 בתום 120 דקות) – לחצו כאן לצפייה בתקציר
אחרי מכת הפציעות, המעידות והתבוסה הקשה בליגת האלופות לבאיירן מינכן בשמינית, נחתה צרה נוספת על ז'וזה מוריניו ושחקניו – והפעם כזו שהם לא יכולים לתקן. טוטנהאם סיימה את דרכה בגביע האנגלי במשחק בית מול נועלת הטבלה בפרמיירליג, אחרי שסיימה מולה רק ב-1:1 ונכנעה בדו קרב מהנקודה הלבנה. המשמעות: הקנריות ברבע הגמר לראשונה מזה 28 שנה ואחרי שגם ניצחו את לסטר ביום שישי בליגה, הם במומנטום נהדר לקראת הישורת האחרונה של העונה.

הבלם יאן ורטונחן פתח ואחרי 13 דקות גם התכבד בשער היתרון של המארחת אחרי הגבהה של ג'ובאני לו צ'לסו הארגנטיני, אבל בדקה ה-78 הצליחה נוריץ' להשוות אחרי שהשוער מישל וורם, שזכה לשחק לאור פציעת הוגו לוריס וספסולו של פאולו גסאניגה ששיחק בליגה, ביצע טעות וסידר ליוסיפ דרמיץ' את השוויון. המשחק נגרר להארכה, נוריץ' הצליחה להעביר את 30 הדקות ללא ספיגה והשתיים התייצבו לבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

אחרי שאריק דייר מטוטנהאם בעט ראשון וכבש, קני מקלין מנוריץ' נעצר על ידי וורם וטוטנהאם כבר פנטזה על העלייה, אך אז אריק לאמלה בעט למשקוף, טרוי פארטו הצעיר נעצר אצל קרול בבעיטה הרביעית של טוטנהאם, גם הרכש שהגיע בינואר ג'דסון פרננדש החמיץ את הבעיטה החמישית ונוריץ' חגגה עלייה עוד לפני הפנדל החמישי שאמור להכריע.


קרול והקנריות חוגגים את ההפתעה הגדולה (Mike Hewitt/Getty Images)

לסטר סיטי – בירמינגהאם 0:1
עדיין ללא ג'יימי וארדי הפצוע ואחרי שני הפסדים רצופים בליגה למנצ'סטר סיטי ולנוריץ', השועלים שבו למסלול הניצחונות. ברנדן רוג'רס כמעט שלא נגע בהרכב שלו, למעשה היחידים שירדו לספסל היו הארווי בארנס ואיוסה פרס כשבמקביל ווילפרד אנדידי התאושש מפציעה וחזר להרכב על חשבון חמזה צ'ודורי. אחרי שעה של כדורגל, רוג'רס ראה את קבוצתו מתקשה ומהספסל עלו בארנס וטילמנס והלחץ הלך וגבר – בדקה ה-82 מארק אולברייטון בישל לריקרדו פריירה והמגן הימני קבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי