תקרית חמורה באנגליה: דייר ניסה לתקוף אוהד אחרי הפסד טוטנהאם. צפו

אריק דייר
אריק דייר | Alex Davidson/Getty Images

שחקן נבחרת אנגליה זעם אחרי ההדחה מהגביע מול נוריץ' ועשוי לספוג עונש קשה. מוריניו: "אסור לעשות את זה, אבל כנראה שזה מה שכולנו היינו עושים"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם רשמה אתמול (רביעי) ערב עגום במיוחד, כאשר הודחה בשלב שמינית גמר הגביע האנגלי על ידי נוריץ' (נועלת הטבלה בפרמיירליג) לאחר הפסד 4:3 בפנדלים, שהגיעו אחרי 1:1 בתום 120 דקות. 

התסכול אצל התרנגולים התבטא באופן מיוחד על ידי שחקן נבחרת אנגליה, אריק דייר, שבסיום המשחק סיפק תקרית חמורה ושלא רואים כל יום, כשטיפס מהדשא אל היציע כדי להתעמת עם אחד מאוהדי הקבוצה. אלה היו תמונות מכוערות ודייר עצמו היה נראה זועם. 

השחקן עשה זאת לאחר שכבר היה בדרך למנהרת השחקנים, עד שהבחין באחיו מתעמת עם אוהד שתקף את דייר לאורך כל המשחק. הצילומים הראו אדם בורח כששחקן ההגנה התקרב, וכעת דייר צפוי לעמוד לדין ועשוי לספוג עונש קשה במיוחד על ידי ההתאחדות האנגלית.

המאמן ז'וזה מוריניו התייחס לנושא החמור והחריג בסיום ואמר: "האדם הזה העליב את אריק והמשפחה שלו הייתה שם. האח הצעיר שלו לא אהב את זה ואז אריק עשה את מה שכנראה כולנו היינו עושים, אבל לנו כאנשים מקצועניים אסור לעשות את זה".

אגב, בהתחלה הייתה שמועה שדייר עשה זאת כי שמע קריאות גזעניות לעבר חברו לקבוצה, ג'דסון פרננדש (שהחמיץ את הפנדל המכריע), אך מוריניו אמר על כך: "אני לא יודע על זה, אני רק יודע שהתגובה של אריק התבססה על כך שאחיו לא אהב את המתרחש שם. אם המועדון יעניש אותו אני לא אסכים עם זה, אבל השחקן פעל לא נכון", הוסיף 'המיוחד'. 

כעת טוטנהאם, שנאבקת בליגה על מקום שמזכה בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, ניפצה את החלומות על תואר הגביע ועלולה להיות מודחת ביום שלישי מליגת האלופות, כשתצא לגרמניה למשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות מול לייפציג כשהיא בפיגור 1:0. עוד לפני הקרב בצ'מפיונס, ביום שבת מחכה לתרנגולים משחק מול ברנלי בליגה (19:20, ספורט1).

על פי הדיווחים, מוריניו יבקש מהנהלת המועדון לסדר היררכיה בנוגע לפרמייר ליג ולליגת האלופות ולבחור איזה מהמשחקים יותר חשוב לה, שכן הקבוצה שלו לא יכולה להתמקד בשני המפעלים בימים הקרובים ובלוח הזמנים הצפוף. 


מוריניו (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי