"אסור לקחת לליברפול את האליפות, כל מי שאוהב כדורגל יודה בכך"

ג'ורדן הנדרסון, רוברטו פירמינו
ג'ורדן הנדרסון, רוברטו פירמינו | Peter Byrne - PA Images / Contributor

סר קני דלגליש, אגדה ליברפולית ומאמן הקבוצה לפני כעשור, חושש שייקחו לקבוצה אליפות ראשונה אחרי 30 שנה בגלל הקורונה: "תשתמשו בזמן שיש בתבונה, זה לא הוגן עבור אף אוהד כדורגל בעולם"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

קני דלגליש הסקוטי, אגדה ליברפולית וגם מאמן הקבוצה לפני קצת פחות מעשור, הוא בוודאי אחרון האובייקטיבים אולי בסוגיה הכי בוערת בכדורגל האירופי בצל נגיף הקורונה: בעוד שמרבית הליגות די צמודות ובמקרה של ביטול העונה התרחיש הסביר ויש שיגידו המתקבל על הדעת הוא ביטול כל העולות, היורדות והאלופות, באנגליה יש בעיה אחרת. לליברפול פער אסטרונומי של 25 נקודות, שיא פרמיירליג, אבל הטענה היא שאם העונה לא הסתיימה – גם לא צריך להכתיר אלופה. 

התקשורת באנגליה סוערת בימים האחרונים בשל המצב הבעייתי וב"איבנינג סטנדרד" אף ניסו לערוך תמונת מצב לקראת פגישת ראשי הליגה ביום חמישי וטענו כי 11 קבוצות יתמכו בביטול העונה – דרוש רוב של 14, אבל בשלב זה עוד ישנם מה שנקרא "קולות צפים" ועל כן בהחלט נראה סביר ביותר שתילקח מליברפול האליפות לה היא מחכה 30 שנה.

עם זאת, בין האפשרויות גם ניתן יהיה להעניק ליורגן קלופ ולשחקניו את האליפות במקביל להקפאת היורדות ואחד התומכים הנלהבים של אפשרות זו הוא קני דלגליש, שסיפק סיבה די משכנעת בנושא: "אסור לנו לאפשר שעונת 2019/20 תבוטל ולא תיחשב. זה לא יהיה הוגן עבור אף אוהד כדורגל בכל העולם, הלב של כל אחד שאוהב כדורגל יודה שזה לא בא בחשבון".

סר קני גם הוסיף: "המצב זהה גם בסקוטלנד, זה יהיה הוגן לומר לסלטיק שהיא השקיעה לחינם במשך תשעה חודשים? 30 משחקים היא עברה לשווא? יש בן אדם בעולם שבאמת חושב שהכי הגיוני לשלול מליברפול אליפות אחרי שב-29 משחקים היא פתחה יתרון של 25 נקודות על מנצ'סטר סיטי כשנותרו רק תשעה משחקים? ברור שלא. אסור להרשות שעובדה נעשתה לחינם. תתחילו להשתמש בזמן שיש לנו בתבונה".


דלגליש לפני כעשור על הקווים. מסכימים איתו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי