המדריך להצלת הפרמיירליג: כך עונת 2019/20 תסתיים

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Clive Brunskill/Getty Images

הקבוצות יקיימו פגישה מסודרת בחמישי אך באנגליה נכתב כי התוכנית כבר גובשה: כל 92 המשחקים שנותרו ישודרו בחינם, יתקיימו ב-2-3 מגרשים וללא קהל. ליברפול יכולה לנשום לרווחה?

(גודל טקסט)

אוהדי ליברפול יכולים לנשום לרווחה? האדומים מחכים כבר 30 שנה לזכייה באליפות אנגליה, עושים עונה ענקית בזירה המקומית וזקוקים לשש נקודות בלבד. והיה בקרבם חשש כבד שהטבע ינצח את הכדורגל, אך התפרצות נגיף הקורונה לא תותיר את עונת 2019/20 ריקה. תסריט האימים של ליברפול לא יתרחש. להיפך. מחר (חמישי) תתקיים ישיבה לגבי חידוש המשחקים באנגליה ולפי הדיווחים השונים בממלכה, הקבוצות כבר מצאו את הנוסחה המנצחת להצלת הפרמיירליג. הכל נשען כמובן על דחיית יורו 2020 שהוכרזה אתמול על ידי אופ"א.

 
נותרו 92 משחקים עד לסיום העונה. קבוצות הליגה מוכנות שכל המשחקים ישודרו בחינם בטלוויזיה (כדי לפגוע כמה שפחות בקהל) ויתקיימו בדלתיים סגורות בשלושה מגרשים נייטרלים בזמנים שונים. מטרת קיום המשחקים במספר מצומצם של אצטדיונים כמובן תסייע בהפחת מספר השירותיים הרפואיים והמשטרה למינימום יחסי, תמעיט את הפגיעה הכלכלית וכן את הסיכון. 
 
 
במידת הצורך ייערך יותר ממשחק אחד ביום באותו המגרש. לפי הדיוחים, גורמים בהנהלת הליגה התייעצו עם נשיא אופ"א בעניין כי היה קיים חשש שהפרמיירליג לא תוכל להסתיים עד ה-30 ביוני מה גם שיש עוד משחקים במסגרת הגביע.
 

כמובן שהזכייה של ליברפול בתואר היא הסיפור המרכזי, אך הליגה יוצרת עניין משמעותי לקראת הישורת האחרונה. הפער בין שפילד יונייטד השביעית בטבלה לבין צ'לסי הרביעית – עומד על חמש נקודות בלבד. גם בתחתית רותח ואסור להספיד את נוריץ' האחרונה בטבלה שרחוקה שש נקודות מחוף מבטחים.

אוהדי ליברפול. יכולים לנשום לרווחה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי