ההתאחדות האנגלית הודיעה: המשחקים ידחו עד ה-30 באפריל

שחקני ליברפול
שחקני ליברפול | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

חברי ההנהלה קיבלו החלטה לא לקיים משחקים בליגות המקצועניות עד סוף החודש הבא בכפוף להנחיות. הדד ליין לסיום העונה נדחה מה-1 ליוני: "עובדים על כל דרך אפשרית שבה נוכל להמשיך את העונה"

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה מכה בעוצמה ברחבי העולם ומשבש את הסדר של חיינו. גם באנגליה, בה ניסו להציג 'עסקים כרגיל' לא הצליחו להישאר אדישים להתפשטות של הוירוס ברחבי הממלכה והיום (חמישי) קיבלו החלטה בנוגע להמשך סדר הליגות המקצועניות במדינה. 

ע"פ הודעת ההתאחדות האנגלית, המטרה היא לסיים את העונה בכל הליגות המקצועניות (פרימיירליג, צ'מפיונשיפ, ליגת הנשים והגביעים השונים. האנגלים הביעו תמיכה בהחלטות שהתקבלו ע"י אופ"א שלשום, ושינו את הדד לייין לסיום העונה מה-1 ליוני. אורך העונה והמתכונת שבה ישוחקו המשחקים בהמשך, טרם נקבעו ויתקבלו בהתאם להנחיות וההתפתחות של המגפה. 

ההתאחדות האנגלית הסכימה בצורה גורפת לדחות את כל משחקי הכדורגל במדינה עד ה-30 לאפריל ועל כך אמרה: "ההתפתחות של נגיף הקורונה אינה ברורה והעדיפות העליונה שלנו כרגע היא הבריאות של כולם. נמשיך לפעול בהתאם להוראות הממשלה ונעבוד במשותף על מנת לשמור על המצב תחת שליטה. אנחנו עובדים על כל דרך אפשרית שבה נוכל להמשיך את העונה ולסיים אותה. אנחנו רוצים לחזק את כל מי שסובל מהקורונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי