"למה שסלאח ומאנה יעזבו לברצלונה או לריאל? הפרמיירליג היא הטובה בעולם"

סאדיו מאנה, מוחמד סלאח
סאדיו מאנה, מוחמד סלאח | Catherine Ivill/Getty Images

שחקן ליברפול לשעבר סטיב מקמנמן הרגיע את האהודים וטען כי הסיכויים שצמד הכוכבים יעזבו לספרד קלושים: "לא צריך להתרגש מכל שמועה"

(גודל טקסט)

משבר הקורונה הפך את ליברפול לאחת הקבוצות המודאגות בכדורגל העולמי. אחרי שנראה היה ששום דבר לא יכול לעצור את מייטירדס לעבר אליפות היסטורית אחרי בצורת של 30 שנה, הווירוס גרם להשבת הליגה וטרם ברור אם הליגה תחודש או תסיים ללא אלופה.

ואם לא די בכך, בשבועות האחרונים דווח על כך שצמד כוכבי הקבוצה מוחמד סלאח וסאדיו מאנה עשויים לעזוב את הקבוצה בתום העונה לריאל מדריד או לברצלונה, שמחפשות בנרות כוכב בסדר גודל עולמי. שחקן ליברפול בעבר סטיב מקמנמן, מרגיע את האוהדים המודאגים ומסביר מדוע לדעתו שני האפריקאים יישארו באנפילד גם בעונה הבאה.

"לריאל מדריד יש כבר את אדן הזאר, הם קנו בקיץ את רודריגו ובחודש ינואר צירפו את ריינייר. ברצלונה רוצה לצרף שחקנים חדשים בגלל כמה עונות מאכזבות, אבל אני לא חושב שסאדיו מאנה או מוחמד סלאח יגיעו. לא צריך להתרגש מכל שמועה. בלי שום קשר לכך, הקבוצות הטובות בעולם כרגע הן האנגליות ולא שתי הספרדיות".


"ריאל מדריד וברצלונה כבר לא הקבוצות הטובות בעולם (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

כאמור מאנה וסלאח הם שני השחקנים החשובים בהתקפה של ליברפול מאז הגיע יורגן קלופ בשנת 2015. המצרי שסיים כמלך שערי הליגה בשתי העונות האחרונות, הבקיע לא פחות מ-91 שערים והוסיף 37 בישולים. הסנגלי שנבחר לשחקן השנה באפריקה, כבש מעט פחות מסלאח – 77 שערים ועוד 34 בישולים וביחד עם רוברטו פירמינו הם מרכיבים את שלישיית ההתקפה אולי הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי