שחקני הפרמיירליג מאיימים במרד אם יצטרכו לשחק בדלתיים סגורות

דלה עלי , סרחיו אגוארו
דלה עלי , סרחיו אגוארו | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

לפי "מירור", הכוכבים חוששים להידבק מהנגיף אם הליגה תשוב במאי, טוענים כי יוטל עומס על שירותים החירום וחושבים שזה לא הוגן לשחק ללא קהל. ארגון השחקנים כבר העביר מסר ברור: "זו האופציה האחרונה"

(גודל טקסט)

 לפחות עד ל-30 באפריל, הליגה האנגלית מושבתת. גם בממלכה מתקשים להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה. אחת האפשרויות להמשך העונה היא לחדש את המשחקים ללא קהל, אלא שהשחקנים לא ממש מרוצים. לפי "מירור", השחקנים מוכנים למרוד נגד הרעיון לשחק בדלתיים סגורות. הם לא רוצים לשחק ללא קהל מסיבות שונות ומגוונות.

כידוע הליגה האנגלית מגבשת תוכנית של החזרת המשחקים מאחורי דלתיים סגורות כבר בתחילת חודש מאי בשל הלחץ העצום המופעל מצד חברות הטלוויזיה. הליגה רוצה לצמצם כמה שניתן את ההפסדים הכספיים של מאות מיליוני יורו.

השחקנים לא רוצים לשחק מאחורי דלתיים סגורות. הם חוששים מאוד לביטחונם בתוך כל האזהרות הממשלתיות המחריפות על אי התקהלות חברתית. הם חוששים שיידבקו במגיפה וכך יסכנו את בני משפחותיהם. מעבר לכך, עומס נוסף יוטל על שירותי החירום כמו אמבולנסים, פרמדיקים ואנשי ביטחון, שעושים את מה שהם יכולים. השחקנים מבינים כי חזרה לשגרה תדרוש מהם להתאמן בחדרי כושר ולא להסתפק בציוד הביתי, ומכוני הכושר מהווים סכנה ברורה להפצת הנגיף.

מאנה וסלאח. השחקנים לא רוצים לשחק ללא קהל (Clive Brunskill/Getty Images)

מעבר לכך השחקנים מרגישים שזה לא פייר לשחק בלי האוהדים הנאמנים שלהם. בכתבה נטען כי FPA, ארגון השחקנים האנגלי, כבר העביר מסר להנהלות הליגה השונות כי השחקנים המשפיעים בכדורגל האנגלי נגד היוזמה לשחק ללא קהל.

מנכ"ל FPA, גורדון טיילור, אמר בנושא: "לשחקנים יש חששות וזה מובן מאליו. זו לא האופציה המועדפת עלינו אך צריך לקחת בחשבון כל אפשרות". רק נזכיר כי פגישת מועדוני הקבוצה בשבוע שעבר הסתיימה בהסכמה גורפת כי אם המשחקים יופעלו מחדש זה יהיה במתכונת ללא קהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי