דיווח: "ליונייטד יש כבר חולצה עבור סאנצ'ו", וגם: מדוע הולאנד לא הגיע

ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו
ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו | INA FASSBENDER / Contributor

באנגליה בטוחים כי השדים האדומים יפתו את הקשר הנפלא להצטרף באמצעות מספר 7 המזוהה עם אגדות המועדון כמו רונאלדו, בקס וקאנטונה. אביו של החלוץ: "רק המאמן רצה אותו בקבוצה"

(גודל טקסט)

במנצ'סטר יונייטד להוטים להחתים כוכב ענק בקיץ ומשוכנעים שיוכלו לעשות זאת על אף התפרצות נגיף הקורונה שלפי הדיווחים עצרה את המומנטום המתקדם עם ג'יידון סאנצ'ו, קשרה האנגלי הנפלא של בורוסיה דורטמונד. השדים האדומים יודעים שיש להם תחרות קשה שכן גם פריז סן ז'רמן, צ'לסי וליברפול חושקות ביהלום, אך בקבוצה כבר חשבו על פיתרון.

לפי "איבנינג סטנדרד", הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר כבר שומרת את חולצה מספר שבע האגדית לכבודו של האנגלי וכך מנסה לפתות אותו. החולצה מזוהה עם אגדות העבר של המועדון כמו אריק קאנטונה, דיוויד בקהאם וכמובן כריסטיאנו רונאלדו, שמאז עזיבתו נראה שחלה מעין "קללה" על המספר.

מי שהיה השחקן החם ביותר בחלון ההעברות בינואר הוא ארלינג הולאנד, חברו של סאנצ'ו, שכבר לא יגיע לאולד טראפורד. כולם יודעים שמנצ'סטר יונייטד הביעה התעניינות גדולה ולבסוף החלוץ של רד בול זלצבורג נחת בבורוסיה דורטמונד. סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, הסביר לא פעם את הסיבות לבחירה של הנורבגי בן ה-19. הפעם תורו של אביו אלפה-אינגלה לדבר.

ארלינג הולאנד. אביו הסביר את הבחירה בצהוב-שחור (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)

בגדול, אביו סיפר שחשש מה יקרה אם אולה גונאר סולשיאר היה מפוטר ממנצ'סטר יונייטד. אלפה-אינגלה אמר: "אתה אף פעם לא יודע איך זה יהיה במועדונים אחרים. יכול להיות שיהיה טוב מאוד. לעולם לא נקבל תשובה לכך, אבל אנחנו שמחים על הבחירות שעשינו. אתה צריך ללכת למועדון בו כולם רוצים אותך ולא רק המאמן". אביו המשיך: "אני חושב שזה הדבר החשוב ביותר, בנוסף לאיך שהמועדון היה ב-10-15 השנים האחרונות ולאיזה כיוון הוא הולך".

 

בתחילת החודש אמר פול אינס, שחקן השדים האדומים בעבר, כי הוא מצר על העובדה שהחלוץ חמק מאולד טראפורד: "אם הם רוצים לסגור את הפער ממנצ'סטר סיטי וליברפול, הם צריכים חלוץ ברמה עולמית. הייתה להם הזדמנות פז וחבל שהילד הצעיר הלך לדורטמונד, זה באמת עצוב. הוא שחקן צעיר שעוד ישתפר. זה היה מאכזב שהוא לא הגיע. הם חייבים חלוץ שמסוגל לכבוש 25 שערים בעונה".

אנקדוטה מעניינת היא שאינגה שיחק בשתי יריבות גדולות של מנצ'סטר יונייטד – גם במנצ'סטר סיטי וגם בלידס. ב-1998 קפטן השדים האדומים רוי קין ניסה לתקל אותו ונפצע בעצמו, וכעבור ארבע שנים נכנס בו גסות, הנורבגי שבר את הרגל ולמעשה גמר את הקריירה. נזכיר בי בתחילת השבוע דווח ב"מארקה" כי החלוץ בן ה-19 הוא המטרה מספר אחת של ריאל מדריד בקיץ. אין ספק שלהולאנד, שכבש כבר 40 שערים בעונה בכל המסגרות – מצפה קיץ מעניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי