קיין: "מרגיש שצריך להשלים את העונה, אך מבחינתי הגבול בסוף יוני"

הארי קיין
הארי קיין | Stephen Pond/Getty Images

חלוץ טוטנהאם הביע תקווה שהפרמיירליג תחזור לפעילות, אך הבהיר כי לדעתו, לא כדאי להתעקש על זה בכל מחיר: "חייבת להיות נקודה שבה מספיק זה מספיק. לא רואה תועלת בהגעה עד יולי-אוגוסט ודחיית העונה הבאה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין התראיין אתמול (שבת) והודה כי עונת 2019/20 ככל הנראה תרד לטמיון אם לא יתאפשר לחדש אותה עד סוף חודש יוני לכל המאוחר, ובזמן שמועדוני הפרמיירליג חלוקים בדעתם האם להשלים את העונה וראשי הליגה מתאמצים למצוא את הדרך להכריע אותה בדרך ספורטיבית, הארי קיין הביע היום את דעתו והבהיר: לא בטוח שכדאי לחדש את המשחקים בכל מחיר.

חלוצה של טוטנהאם התראיין ל"סקיי ספורטס" וכמובן הביע תקווה שהליגה האנגלית תוכל לחזור לפעילות, אך מצד שני הדגיש את הצורך לקבוע דדליין לניסיונות השלמת העונה: "אני יודע שבפרמיירליג יעשו את כל מה שביכולתם כדי לסיים את העונה ויבחנו כל אופציה אפשרית", אמר קיין, "אישית, אני מרגיש שאנחנו צריכים לנסות לסיים את העונה, אבל חייבת להיות נקודה שבה מספיק זה מספיק".

"יכול להיות שנצטרך להכריז שאי אפשר לסיים אותה", המשיך הסקורר, "להיכנס לתוך יולי-אוגוסט ולדחות את פתיחת העונה הבאה, אני לא ממש רואה בזה תועלת. אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים ומה המשמעות הכלכלית של דבר כזה עבור המועדונים. מנקודת המבט של השחקנים, בואו ננסה להשלים את העונה – אבל צריך להיות גבול ומבחינתי הגבול הזה בסוף יוני. אם הליגה לא תושלם עד אז, כדאי שנתרכז בעונה הבאה, אחרת אני חושב שזה ישפיע על השנה הבאה, על היורו ועל מונדיאל 2022".

קיין. מספיק זה מספיק (Catherine Ivill/Getty Images)
קיין. מספיק זה מספיק (Catherine Ivill/Getty Images)

הנהלת הפרמיירליג תתכנס פעם נוספת ביום שישי הקרוב במטרה לשקול את צעדיה בצל התפשטות נגיף הקורונה בבריטניה. חלק מסימני השאלה בנוגע להמשכיות הכדורגל קשורים לחוזים המסתיימים של שחקנים מסוימים, משכורות אנשי הצוות והשחקנים וגם ההצטלבות עם המפעלים הבינלאומיים, בראשם ליגת האלופות והליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי