גריליש ספג קנס כבד והבהיר: "מתבייש מעומק הלב ממה שקרה"

ג'ק גריליש
ג'ק גריליש | Michael Regan/Getty Images

קפטן אסטון וילה שהיה מעורב בתאונה בעת ההסגר - קיבל עונש מקבוצתו שקיזזה 100 אלף ליש"ט בשכרו ופרסם סרטון התנצלות: "לא רוצה שתטעו כמוני, מקווה שנתראה בקרוב". שחקן עבר תקף: "אנוכי ומביך"

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

משבר הקורונה קשה לכולם, ולעתים מצופה מכוכבי הכדורגל להוות דוגמא. מי שכשל במשימה הוא קפטן אסטון וילה, ג'ק גריליש, שכפי שפורסם אתמול – שעות ספורות אחרי שהצהיר בפני האוהדים להישאר בבית – היה מעורב במסיבה לילית, התנגש בשתי מכוניות. היום (שלישי) הגיעה תגובת הנגד של המועדון שלו.

גריליש, שלפי הדיווחים אגב היו שני שחקנים נוספים מהפרמיירליג יחד איתו אך שמם טרם פורסם – כצפוי התנצל על מעשהו המטופש וספג קנס בגובה 100,000 ליש"ט מצד קבוצתו. הוא פרסם סרטון כדי להסביר את הנסיבות ואמר.

"שלום לכולם, אני רק רוצה להעביר הודעת וידאו מהירה כדי להגיד כמה אני מתבייש בצורה עמוקה ממה שקרה בסוף השבוע", אמר גריליש בפתח דבריו. "אני יודע שזו תקופה קשה לכולם כרגע, להיות כלוא בבית כל כך הרבה זמן, ופשוט קיבלתי טלפון מחבר שביקש שאצא אליו – והסכמתי בטיפשות לעשות זאת".


ג'ק גריליש (Michael Regan/Getty Images)

מוסר ההשכל: "אני לא רוצה שמישהו יעשה את אותה הטעות שאני עשיתי ולכן ברור שאני קורא לכולם להישאר בבית ולעקוב אחר הכללים וההנחיות שהתבקשנו. אני מקווה שכולם יוכלו לקבל את ההתנצלות שלי, בתקווה שבעתיד הקרוב כולנו נוכל ליהנות שוב לאחר שהמשבר הזה יחלוף".

התנצלותו של השחקן לא התקבלה בצורה חלקה. קשר טוטנהאם לשעבר, ג'יימי אוהרה, טוען כי ההתנצלות הזו היא אנוכית, מביכה וכל המהלך עצמו הוא "אירוע אידיוט מאוד. נראה האם התקרית הזו תשפיע על שיקוליו של גארת' סאות'גייט, מאמן הנבחרת, בהחלטה האם לזמן אותו למשחקים הבאים כשהכדורגל יחזור.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי