"היינו בטוחים שזה הסוף" – היום בו וויין רוני כמעט עזב את מנצ'סטר יונייטד

אלכס פרגוסון, וויין רוני
אלכס פרגוסון, וויין רוני | GRAHAM STUART/AFP via Getty Images

גארי נוויל שחלק איתו את חדר ההלבשה סיפר שרגע לפני משחק בצ'מפיונס ב-2010 החלוץ אמר שלא יאריך את חוזהו. פרגוסון ביקר אותו בטענה לחוסר כבוד. האנגלי הוסיף: "כששחקנים אחרים עשו זאת הם לא שרדו"

(גודל טקסט)

וויין רוני הוא ללא ספק אגדה באולד טראפורד ומלך שערי המועדון בכל הזמנים. אך ההיסטוריה הייתה יכולה להשתנות. ב-2010 הוא איים שלא יחתום על חוזה חדש כשצ'לסי ומנצ'סטר סיטי חלמו לצרפו. גארי נוויל, שחקן העבר ושותפו של רוני לחדר ההלבשה באותו הזמן, שרק לפני יומיים חשף את הסיבות לעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, סיפר פרטים מעניינים על אותם הימים בראיון ל"סקיי ספורטס". 

החלוץ ניהל משא ומתן קשה עם הקבוצה על הארכת חוזהו אך רצה הבטחות לגבי העתיד. הוא לא ידע אם המועדון מסוגל לעמוד בשאיפותיו המקצועיות וחשש בימים שאחרי עזיבת כריסטיאנו רונאלדו, שהמועדון לא מסוגל למשוך שחקני על להגיע לקבוצה. המאמן אלכס פרגוסון כעס עליו ואמר לו כי אכזב אותו והפגין חוסר כבוד כלפי המועדון.

נוויל נזכר: "וויין כבר חשב על הפרק הבא כנראה, נמאס לו, אך הוא פרסם את ההצהרה הזו בטיימינג ממש לא טוב, שעתיים לפני שיצאנו למשחק בליגת האלופות. זה לא היה נכון מצידו".


השער הבלתי נשכח של רוני מול סיטי. טוב שנשאר (ANDREW YATES/AFP via Getty Images)

"אני וראיין גיגס היינו יחד איתו השחקנים הבכירים באותה התקופה ודיברנו איתו על כך שהוא צריך להתנצל בפני הסגל ושאר השחקנים, ובטח בפני המאמן. הוא בחר ישר אבל היה עקשן. הוא התקרב לקו הזה של היציאה וכששחקנים אחרים עשו את זה – הם לא שרדו יותר ביונייטד. הייתי משוכנע שהוא סיים את דרכו בקבוצה".

הסוף כמובן היה טוב: "ואז שמענו על כך שרוני הגיע להבנות וחתם על חוזה חדש. כולנו שמחנו כי הוא היה חשוב לחדר ההלבשה וכמובן שחקן מצוין באותו הזמן. באותה עונה אמנם השדים האדומים ראו את צ'לסי זוכה בדאבל, אך עבור החלוץ עצמו היה מדובר בעונה מצוינת, הטובה בקריירה שלו כשכבש 34 שערים בסך הכל ונבחר לשחקן העונה בפרמיירליג על ידי השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי