טרייד השנה? דיווח: יונייטד מוכנה לשחרר את פוגבה בתמורה לדה ליכט

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan / Staff

לפי "דיילי מייל", סולשיאר מבין שיהיה בלתי אפשרי להשאירו ומקווה להרוויח שחקן על במקומו, בשל ההנחה שלאחר משבר הקורונה דמי ההעברות יפחתו. ההולנדי עצמו התקשה להשתלב באיטליה

(גודל טקסט)

העונה הנוכחית אמנם עדיין לא התחדשה ועוד מוקדם לדעת איזה שינויים מתכננות קבוצות העל בסגל השחקנים, אך זמן לספקולציות תמיד יש. בתקשורת הספרדית מדברים השכם בערב על האפשרות לפיה ניימאר או לאוטרו מרטינס יגיעו לקאמפ נואו, וגם לירוי סאנה הוזכר לא מעט פעמים כמועמד לבאיירן מינכן. וכך גם באנגליה. ב"דיילי מייל" דווח כי מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס עשויות לבצע עסקת ענק: פול פוגבה בתמורה למתייס דה ליכט.

לפי הדיווח, פוגבה, שרשם העונה שבע הופעות ליגה בלבד בשל פציעות חוזרות ונשנות – היה בדרך הבטוחה לחזור ליובה הקיץ, והיות וחוזהו מסתיים בקיץ הבא (2021), ביונייטד מבינים שזה יהיה הצ'אנס האחרון להרוויח עליו. הוא נלהב לחזור לאקסית ולשתף פעולנה לצידו של כריסטיאנו רונאלדו.  כמו כן, אחת מההנחות בכדורגל העולמי היא שלאחר משבר הקורונה כבר לא יהיו העברות עתק, והטרנד החדש יהיו עסקות של טרייד בין הקבוצות. "אולה גונאר סולשיאר הפנים את המצב ויקווה לקבל שחקן על עבורו", נכתב.

מן הצד השני נמצא הבלם בן ה-20 שחווה קשיי הסתגלות לכדורגל האיטלקי. העונה הוא פתח על הספסל לא פחות משש פעמים בליגה. לפי הדיווחים גם ריאל מדריד מעוניינת בבלם הצעיר, כיורשו של סרחיו ראמוס בן ה-34, אך דה ליכט צפוי להעדיף את הפרמיירליג. סוכנם של השניים, כמובן, הוא מינו ראיולה. בשבוע שעבר דווח ב"מירור" כי האנגלים אכן מעוניינים בדה ליכט. האם הבלם שהגיע בקיץ בתמורה ל-75 מיליון יורו יעזוב אחרי עונה אחת?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי