אחד מעובדי ליברפול שהוצא לחל"ת: "לא מרגיש חלק מהמשפחה"

אוהדי ליברפול
אוהדי ליברפול | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

לאחר שמוליכת הפרמיירליג החליטה שעובדים שאינם חלק מהצוות המקצועי יקבלו את מרבית שכרם דרך המדינה, ביקורות קשות מופנות נגד ההנהלה: "המועדון הרוויח 42 מיליון ליש"ט בשנה האחרונה, למה שלא ישלמו לנו?"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול אמנם לא הייתה הקבוצה הראשונה שעושה זאת וגם לא תהיה האחרונה, אבל הודעתה אמש (שבת) על כך שעובדי המועדון שאינם נמנים על הצוות המקצועי יוצאו לחל"ת, הדהימה את הממלכה. אמנם בכל העולם נעשים צעדים דומים וגם טוטנהאם וניוקאסל מהפרמיירליג היו הראשונות להכריז על מהלכים דומים, אך שחקני עבר של המועדון, כולל ג'יימי קראגר שמשמש כפרשן באופן יום-יומי, הגיבו בזעם.

הטענות הקשות נובעות לא רק בשל העובדה שליברפול סיימה את עונת המשחקים שעברה ברווח של מעל 40 מיליון ליש"ט וששווייה נאמר בלמעלה מחמישה מיליארד ליש"ט, אלא גם מפני שהיא רושמת עונה היסטורית מבחינתה, למעשה הייתה אמורה לשחק היום (ראשון) נגד מנצ'סטר סיטי ואולי לזכות רשמית באליפות הראשונה שלה מזה 30 שנה, ודווקא עתה רבים מעובדיה ימצאו את עצמם בחל"ת.

אחד מאותם עובדי ליברפול התראיין בעילום שם באנגליה וטען: "המועדון קורא כולם לכל עובדיו 'משפחה' – אבל אני לא מרגיש עכשיו כמו חלק מהמשפחה. למה מועדון צריך להשתמש בממשלה כשיש מקומות שזקוקים לכך הרבה יותר?", אמר בתגובה לכך שמועדון שמרוויח מאות מיליונים בשנה צריך לשלוח את עובדיו להרוויח מכספי הביטוח.

גם בעמודי אוהדים, בהמשך לביקורות הקשות אתמול, תקפו את ההנהלה דווקא אחרי עונה כה מיוחדת: "רווח של 42 מיליון ליש"ט בשנה וצריך להישען על כך שעובדים יזכו ל-80 אחוז משכרם מהמדינה במקום שישלמו להם? אם להיות כנים, זה מאוד מביך", נכתב ב"AnfieldEdition", "זה מאוד מצער שמועדון שעושה עבודה כל כך יפה פועל כך. זה נוגד את כל מה שאנחנו מאמינים ותומכים בו".


שחקני ליברפול מודחים נגד אתלטיקו. טעם מר רגע לפני אליפות היסטורית? (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי