מראדונה נמצא בקבוצת סיכון ומסתגר בביתו: "הציע לקצץ"

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcelo Endelli/Getty Images

נשיא חימנסיה סיפר: "הוא מבין את הסיטואציה". דייגו עצמו זעם: "מועדונים מתייחסים לשחקנים כעבדים, הם משחקים אותה טיפשים ומנסים לנצל את המשבר כדי להימנע מתשלום"

(גודל טקסט)

דייגו מראדונה הציע לקצץ בשכרו בחימנסיה לה פלאטה לאור משבר הקורונה, אך במקביל הוא לא התאפק וביקר את המועדונים שמתייחסים לשחקנים כמו אל "עבדים". בעקבות התפשטות המגיפה, כידוע, הכדורגל בארגנטינה הושבת במהלך החודש שעבר עד להודעה חדשה והמאמן בן ה-59, שסובל מבעיות בריאותיות רבות, נמצא בקבוצת סיכון ומסתגר בביתו.

מראדונה אמר: "זה נכון שיש שחקנים שיכולים להסתדר ללא שכר, אבל יש אחרים שאינם מסוגלים לחיות אפילו חודש בלי כסף והמועדונים חייבים לשלם להם. לתחושתי, יש כמה קבוצות שמשחקות אותה טיפשות ותמימות ומנסות לנצל את המצב כדי להימנע מתשלום. הן התייחסו לשחקני כדורגל כמו עבדים במשך שנים. זה נראה שיש מועדונים שתמיד יש בהם מגיפה. יש שחקנים שיש להם משפחות שצריכות לאכול".

גבריאל פלגרינו, נשיא חימנסיה, סיפר: "מראדונה היה מהראשונים שהיה מוכן לדבר על קיצוץ בשכרו. אני יכול לומר לכם שהוא מרגיש טוב, אבל הוא נעול בביתו בגלל שהוא נמצא בקבוצת סיכון והוא לוקח את הכל בצורה טובה ומבין את הסיטואציה".


דייגו מראדונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי