מתקרב לברצלונה? וויליאן: "הסיפור שלי בצ'לסי נגמר"

וויליאן
וויליאן | Catherine Ivill/Getty Images

הברזילאי בן ה-31 אישר במהלך ראיון במולדתו שיעזוב את הבלוז בתום שבע שנים: "כולם יודעים שהחוזה שלי מסתיים בעוד כמה חודשים ואין התקדמות, כבר אין מו"מ". האלופה הספרדית תנצל זאת?

קבוצות: ברצלונה צ'לסי
(גודל טקסט)

היום (ראשון) כנראה קיבלנו חותמת רשמית שאחד משחקי המפתח של צ'לסי בשנים האחרונות, וויליאן, יעזוב את המועדון בתום העונה אחרי שאישר זאת בתקשורת במולדתו: "כולם יודעים שהחוזה שלי מסתיים בעוד כמה חודשים ואין התקדמות בנושא. אני מציעים לי חוזה לשנתיים נוספות כאשר אני מתעקש על שלוש. אז זה נגמר, אנחנו כבר לא מדברים ואין משא ומתן".

בעקבות כך שמו של השחקן בן ה-31 נקשר באופן אוטומטי לברצלונה שעוקבת אחריו כבר תקופה ארוכה, אך בעקבות משבר הקורונה אין לדעת אם תגיע הצעה רשמית מטעמה לאחר שהקבוצה מבירת קטאלוניה קיצצה ב-70 משכר השחקנים ועדיין חולמת לצרף את לאוטרו מרטינס מאינטר וניימאר מפריס סן ז'רמן.

בכל מקרה את העונה הבאה וויליאן אמור לפתוח את העונה הבאה בקבוצה אחרת. לצ'לסי הוא הגיע מאנז'י מחצ'קלה הרוסית בקיץ 2013 תמורת 32 מיליון ליש"ט ועזר לקבוצה ממערב לונדון לזכות בשתי אליפויות, זכייה בגביע האנגלי ובגביע הליגה ועוד אחת בליגה האירופית אשתקד. במדיה שיחק 329 פעמים בכל המסגרות, כבש 59 שערים והוסיף עוד 59 בישולים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי