ווקר יעמוד בפני ועדת משמעת בסיטי: "מתנצל, יודע שעליי לשמש כמודל לחיקוי"

קייל ווקר
קייל ווקר | Gettyimages

המגן האנגלי התנצל על מסיבת הסקס הפרועה בביתו: "פעלתי בניגוד גמור למה שהיה עליי לעשות, יש גיבורים בחוץ שעוזרים לנו להתמודד עם בנגיף". לפי הדיווחים, הקבוצה תקנוס אותו בגובה 250 אלף ליש"ט

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בימים קשים אלה של המלחמה בנגיף הקורונה, קייל ווקר, מגנה של מנצ'סטר סיטי, הצליח לעצבן רבים כשחגג במסיבת סקס פרועה בביתו, כפי שנחשף ב"סאן" הבריטי. האנגלי כמובן הפציר באוהדים "להישאר בבית, להישאר בטוחים" אך פעלה בצורה הפוכה לגמרי. קבוצתו מנצ'סטר סיטי הגיבה בחומרה לסערה והשחקן הביע חרטה עמוקה?

 
 
מהמועדון נמסר: "סיטי מודעת לסיפור הנוגע לחייו הפרטיים של ווקר, על אף ההנחיות הברורות להיות בהסגר בבריטניה ולשמור על ריחוק חברתי. כדורגלנים הם מודלים לחיקוי, ממש גלובליים, ועל הצוות והשחקנים שלנו לתמוך במאמצים המדהימים של כולם נגד התפשטות נגיף הקורונה, בכל דרך בה נוכל. מעשיו של ווקר היו מנוגדים באופן ברור למאמצים אלה".
 
 
עוד נאמר בהודעה כי במועדון מאוכזבים מאוד ו"שימו לב בבקשה להתנצלותו המהירה של ווקר, אנחנו ננהל מולו ועדת משמעת פנימית בימים הקרובים". לפי דיווחים שונים, בין היתר ב"אקספרס", הקנס יכול להגיע גם לסכום של 250 אלף ליש"ט – השכר שלו במשך שבועיים.

ווקר. ההתנצלות היא המינימום (Laurence Griffiths/Getty Images)
 
 
ווקר עצמו הגיב מביתו: "אני רוצה להתנצל באופן פומבי על הבחירות שלי בשבוע שעבר. אני מבין שאני ככדורגלן בעל אחריות רבה וצריך להיות מודל לחיקוי. אני מתנצל בפני משפחתי, חבריי, כל המועדון, האוהדים והציבור. הפעולות שלי בעניין עומדות בניגוד ישיר למה שהיה עליי לעשות".
 
 
עוד הוסיף: "ישנם גיבורים בחוץ שהם כל כך חיוניים לחברה כרגע והייתי להוט לעזור להם, לתמוך בהם ולהדגיש עד כמה הם חשובים, עד כמה הם עוזרים להציל חיים. אני רוצה לחזור על המסר – הישארו בבית, הישארו בטוחים". ווקר, רק נזכיר, הוא שחקן הפרמיירליג השני שעושה שטויות בזמן הקורונה, לאחר שקפטן אסטון וילה, ג'ק גריליש, היה מעורב בתאונת דרכים. הוא כבר נקנס על ידי המועדון והסכום נתרם לבתי חולים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי