Sport1 Banner

בצרפת טוענים: קשר טוטנהאם על הכוונת של ברצלונה

טנגי אנדומבלה
טנגי אנדומבלה | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

דיווח ב"לאקיפ": אנדומבלה מקווה לעזוב את התרנגולים לאחר עונת בכורה לא מוצלחת ובעקבות יחסיו עם מוריניו, הקטלונים סימנו אותו כמועמד אפשרי לעונה הבאה

(גודל טקסט)

טנגי אנדומבלה היה הרכש הראשון של טוטנהאם אחרי למעלה מ-500 ימים ללא שום עסקה. זה עוד היה מאוריסיו פוצ'טינו שסימן את קשר מרכז השדה הצרפתי והתרנגולים שילמו עליו לליון לא פחות מ-60 מיליון יורו. הוא אפילו פתח את הפרמיירליג בסערה עם שער במחזור הפתיחה נגד אסטון וילה ובישול ב-2:2 נגד מנצ'סטר סיטי במחזור השני, אבל אז הגיעה פציעה שהשביתה אותו לחודש ומאז הוא מיעט לשחק בהרכב. וכשפוצ'טינו פוטר ובמקומו הגיע ז'וזה מוריניו, המעמד של הקשר רק הלך ופחת.

מוריניו גם לא חסך בביקורת פומבית על אנדומבלה ולפני כחודש, רגע לפני השבתת הספורט בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ואחרי 1:1 נגד ברנלי, זעם על הקשר והאשים אותו ביכולת הרעה של הקבוצה במחצית הראשונה: "לא היה לנו קישור בחצי הראשון. אני לא מאשים לרגע את אוליבר סקיפ כי הוא ילד בן 19 ששיחק שעתיים תוך כמה ימים, אבל הוא (אנדומבלה) קיבל מספיק הזדמנויות כדי להציג יכולת אחרת. אני יודע שהליגה האנגלית קשה ושלוקח זמן להתאקלם, אבל שחקן כמוהו צריך לתת לנו יותר. ציפיתי ממנו ליותר".

ואחרי ביקורות כאלה, מספר ימים לאחר שנודע כי מוריניו העביר אימון מיוחד לאנדומבלה ומספר שחקנים נוספים בניגוד להוראות ובכך הפר את הנחיות משרד הבריאות, הבוקר (ראשון) ב"לאקיפ" הצרפתי נטען שהקשר סומן על ידי לא אחרת מברצלונה כיעד אפשרי לקיץ. מבחינת אנדומבלה, כך לפי הדיווח, הוא שוחח עם מקורביו ואמר כי אין בכוונתו להישאר בקבוצה עונה נוספת כל עוד לא יהיה שינוי במצב.


אנדומבלה. לא מעוניין להישאר עונה נוספת במצב הקיים (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

הקשר מתלונן, כך נטען, כי מעבר לביקורות הפומביות והפיכתו לשחקן ספסל בטוטנהאם, גם היחס אליו בעייתי. ביום שלישי האחרון, באותו אימון "מפורסם" שהוזכר לעיל והביא לנזיפה במוריניו על האימונים שהוא עורך, מסתבר כי אנדומבלה בדיוק סיים אימון כושר בביתו, אלא שאז, ללא כל התראה מוקדמת, מוריניו הגיע לביתו, צלצל באינטרקום ואמר לו שהוא מחכה לו למטה לריצה.

עוד באותו נושא: טנגי אנדומבלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי