אקס יונייטד: "זה יהיה נהדר אם ליברפול לא תהיה אלופה"

שחקני ליברפול
שחקני ליברפול | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

המגן הברזילאי רפאל סילבה, ששיחק במשך שבע שנים באולד טראפורד, סירב להניח את היריבות בצד ותמך בביטול עונת הפרמיירליג: "הרגע הגדול בקריירה שלי? כשעקפנו אותם במספר האליפויות"

(גודל טקסט)

ליברפול מוליכה את טבלת הפרמיירליג עם 25 נקודות יתרון על פני מנצ'סטר סיטי והיא נמצאת במרחק נגיעה מאליפות ראשונה מאז 1990, אך כידוע מגיפת הקורונה הובילה לעצירת הפרמיירליג ובשלב זה קיימת אי ודאות לגבי איך ומתי העונה תתחדש.

על כמה גדולה היריבות בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול יעידו דבריו של המגן רפאל סילבה מליון, ששיחק בין השנים 2008 ל-2015 במדי השדים האדומים. "רגע השיא שלי בקריירה היה כשזכינו באליפות ה-19 ב-2010/11 ועקפנו אותם במספר התארים", כך הבהיר הברזילאי. כשנשאל לגבי המשך עונת הפרמיירליג, הוא השיב ללא היסוס: "אם זה יקרה, הם יישארו במרחק שתי אליפויות מיונייטד. כמובן שזה יהיה קשה עבורם אם העונה לא תחודש, אבל זה יהיה נהדר עבורנו".

למרות הרצון של המגן הברזילאי, לאחרונה הבהיר נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין כי הוא לא רואה תסריט בו ליברפול לא תוכתר לאלופה. "גם אם העונה לא תושלם, אנחנו נצטרך למצוא דרך כזו או אחרת להכריז על אלופה, עולות ויורדות. אני לא רואה אפשרות שליברפול תישאר ללא תואר", כך הסביר.

כידוע, לליברפול חסרות שש נקודות בלבד כדי לזכות רשמית באליפות ראשונה אחרי 30 שנה ועל אף שניצחה 27 מ-29 משחקי הליגה ומחזיקה ביתרון היסטורי בפסגה, החשש של אוהדיה הוא כאמור שהעונה הנוכחית תוכרז כמבוטלת ובעקבות כך יילקח ממנה התואר בו היא עדיין לא זכתה.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי