ברית היסטורית? באנגליה שוקלים לגבש הסכם שיימנע מהשחקנים לעזוב

גבריאל ז'סוס, הארי קיין
גבריאל ז'סוס, הארי קיין | Shaun Botterill / Staff

לפי "דיילי מייל", בקבוצות מיואשים מכך שהשחקנים לא מוכנים לקצץ ורוצים למנוע נדידה המונית הקיץ. "הפסקת נשק", נכתב. מנהל בפרמיירליג: "אסור לנצל את המשבר כדי לקחת שחקנים. ייתכן שהתוכנית תצא לפועל"

(גודל טקסט)

התפרצות נגיף הקורונה הביאה למצב חסר תקדים בו הכדורגל מושבת כבר למעלה מחודש. ונראה שיהיו לכך עוד השלכות היסטוריות. באנגליה לא יודעים עדיין מתי יחזרו לשחק, אך לנוכח הקושי להגיע להסכמה עם כוכבי הליגה על קיצוץ, לפי ה"דיילי מייל" יקרה דבר חסר תקדים: הקבוצות הגדולות יחתמו על הסכם ג'נטלמני לפיו הקיץ הכוכבים לא משוחררים.

 
מה חושבים על זה אוהדי ארסנל שנזכרים במעבר ההיסטורי של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד? או כשאשלי קול עזב את לצ'לסי? סול קמפבל שחצה את הכביש מטוטנהאם לארסנל? או המעבר של ראחים סטרלינג מליברפול למנצ'סטר סיטי? ייתכן שהקיץ יהיה שקט בממלכה. ז'וזה מוריניו, אגב, כבר דאג להבהיר שהארי קיין לא יימכר למנצ'סטר יונייטד או קבוצה אחרת באנגליה.
 
 
"הפסקת נשק היסטורית", נכתב על כךב אנגליה, וזה יקרה אם הרעיון על הפחתת השכר יביא לשחקנים לאיים בעזיבה ויהפוך למלחמה. מקורות חשפו כי הסכם השלום הזה הוא בין האפשרויות שנידונו על ידי מנהלים שונים שחושבים שצריך במקרה הזה שיתוף פעולה יוצא דופן ואחדות.
 
 
פפ גווארדיולה. יתמוך בהסכם? (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)
 
 
באנגליה מקווים לחזור לאימונים בחודש מאי, ואם עד סוף החודש הנוכחי לא תהיה התפתחות דרמטית עם השחקנים המובילים, המועדונים עשויים להרגיש שיש צורך בנקיטת צעדים מחמירים. כל הקבוצות כרגע באותה הסירה.
 
 
מנהל בפרמיירליג אמר: "ייתכן ובסופו של דבר נגיע למצב בו המועדונים בכל רחבי אירופה לא יוכלו לשלם והשחקנים ירצו לעזוב: 'אני הולך למקום אחר אלא אם כן תשלם לי את מה שמגיע לי'. כדי לנסות להפסיק את ההתרחשות הזו, כבר היו שיחות לגבי חתימה על ברית. אסור לנצל את המשבר כדי לקחת שחקנים מקבוצות. זה נמצא בשלב החקירה, אך ייתכן שזה ייצא לפועל".
 
לסיום מתח ביקורת על השחקנים: "הם יודעים שזה לא יכול להמשיך. המציאות היא קשה. הראינו להם דמויות בשחור-לבן והם יצטרכו להבין את המסר. נצטרך לבצע שינויים, שיעזבו את מה שארגון השחקנים אומר להם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי