דיווח: עסקת העברתו של סאנצ'ו ליונייטד על סף סיכום

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו. עסקת ענק בתשלומים? | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

לפי "סאן", השדים האדומים כבר הגיעו להבנות על סכום ההעברה (כמאה מיליון ליש"ט), שכרו ואורך החוזה, לאחר חודשים של שיחות חשאיות עם האנגלי ועם דורטמונד

(גודל טקסט)

זה חודשים רבים שג'יידון סאנצ'ו, הקשר האנגלי הנפלא של בורוסיה דורטמונד, מקושר למנצ'סטר יונייטד. האוהדים מפנטזים עליו, לא מעט פרשנים ושחקני עבר מכריזים שהמועדון חייב להחתימו ונראה שהפרק של סאנצ'ו בצהוב-שחור יגיע לקיצו בקיץ. באנגליה דווח הלילה (בין ראשון לשני) כי השדים האדומים קרובים לצרף את אחד השחקנים המבטיחים בכדורגל העולמי.

"מנצ'סטר יונייטד מאמינה שעשתה צעד ענק בהחתמתו של סאנצ'ו", נכתב בתקשורת. לפי "סאן", הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר סיכמה כמעט על כל הפרטים – סעיף הרכישה, אורך החוזה, בונוסים מסוימים וגם שכרו".

נכתב כי השדים האדומים ניצחו לא מעט קבוצות אחרות במאבק לאחר חודשים של שיחות חשאיות עם הקבוצה ועם השחקן עצמו, שמחזיק בחוזה בגרמניה עד 2022. סכום ההעברה צפוי להיות כמאה מיליון ליש"ט כשיונייטד עצמה לא ממש מושפעת כלכלית מהנגיף על אף שבאנגליה טרם סיכמו עם השחקנים על קיצוץ בשכר.


סאנצ'ו. מתקרב בצעדי ענק ליונייטד (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

גם העונה המשיך סאנצ'ו, שרק בחודש שעבר מלאו לו 20 – לבסס את עצמו כאחד מהשחקנים הטובים בעולם כשכבש 17 שערים והוסיף עוד 19 בישולים ב-35 הופעות עד כה. באנגליה בטוחים שיהיה מעניין בעונה הבאה כשיפגוש בדרבי את פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, שם איבד את הסבלנות בגיל 17 משום שלא זכה לדקות משחק. "הוא להוט לעבור לאנגליה וזה קרוב מתמיד", נכתב. לפני כחודש פורסם שהחולצה מספר 7 כבר ממתינה לו וכך ניסו לשכנעו להצטרף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי