Sport1 Banner

דיווח בצרפת: יורגן קלופ התקשר לאביו של קיליאן אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES / Contributor

מנג'ר ליברפול מאמין בסיכוי לצרף את חלוץ פריז סן ז'רמן ועל פי "לה10 ספורט" החליט לעשות מעשה בעניין, בתקווה להקדים את ריאל מדריד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה צפוי במוקדם או במאוחר לעבור לריאל מדריד, שחקן העבר ז'רום רוטן ששיחק עם זינדין זידאן אף טען שהוא "יודע שהשחקן היה על סף מעבר לריאל", אבל האם הבוקר (ראשון) פורסם בצרפת דיווח שיטרוף את כל הקלפים?

לטענת האתר הצרפתי "לה10 ספורט", מי שלאחרונה יצר קשר עם אביו של קיליאן אמבפה ודן איתו באפשרות של רכישת בנו הוא לא אחר מאשר מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ. רכישת אמבפה אמנפ צפויה לעלות הון, גם אם תתבצע רק בקיץ הבא, שנה לפני תום חוזהו, אולם אלופת אירופה ואלופת העולם למועדונים, כך על פי הדיווח, יכולה להרשות לעצמה סכום העברה אסטרונומי למען צירוף החלוץ הצעיר ובמקרה של אמבפה גם מוכנה להשקיע.

רוטן כאמור טען בתחילת החודש שלפני פרוץ וירוס הקורונה ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן התקדמו בשיחותיהן למכירת אמבפה בקיץ והוסיף: "אין סיכוי שהוא יאריך שם את חוזהו שמסתיים ב-2022. פריז סן ז'רמן הסכימה שהוא יעזוב בקיץ ולדעתי זה רק עניין שלזמן עד שיושג סיכום למכירתו". אולי זו גם הסיבה שקלופ החליט לבדוק בכוחות עצמו היכן עומדים הדברים ואולי להקדים את הבלאנקוס במאבק על אלוף העולם בן ה-21, שרק העונה כבש 30 שערים עבור אלופת צרפת, כך תוהים באתר הצרפתי.

במקביל, הבוקר פרסמנו כי מקורבי אמבפה מספרים שהחלוץ ומשפחתו זועמים על פריז סן ז'רמן שלפי דיווחים סותרים אינה מתכוונת לשחררו בכלל, לא בקיץ הקרוב ולא בקיץ בשנה הבאה, כך שהוא יישאר במועדון עד תום חוזהו ב-2022, אלא אם יסכים להאריכו.



עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי