דיווח: מכירת פוגבה ולינגארד תממן את צירופו של סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו. עסקת ענק בתשלומים? | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד הצהיר כי הקיץ לא יהיו העברות גדולות, אך ב"סאן" נטען כי השדים האדומים חשבו על תוכנית להחתמת הקשר. יכולתו של פרננדש מקרבת את הצרפתי ליובה בעוד האנגלי מאכזב מקצועית. מי עוד יעזוב?

(גודל טקסט)

מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד, אד וודוורד, פגע קשות בציפיות של אוהדי מנצ'סטר יונייטד לראות הקיץ רכש נוצץ מגיע לאולד טראפורד לאחר שהזהיר שנגיף הקורונה ישפיע משמעותית גם על קבוצתו ולא יהיו העברות גדולות. אולם, באנגליה דווח כי בכל זאת השדים האדומים, שלהוטים להחתים את ג'יידון סאנצ'ו – ימצאו פיתרון. לפי "סאן", הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר תמכור את פול פוגבה וג'סי לינגארד כדי לגייס את הכספים לעסקה. העברתו של סאנצ'ו מוערכת במאה מיליון ליש"ט. 

 
בקבוצה מעריכים שיובנטוס תעשה הכל כדי להחזיר אליה את פוגבה, שמחזיק בחוזה עד 2021 והטיימינג המתאים לשחררו יהיה הקיץ, כשהתאקלמותו הנפלאה של ברונו פרננדש שהצטרף בינואר בהחלט מקרבת את הצרפתי החוצה.

 

לינגארד עצמו שלא הבקיע אף שער העונה במסגרת הליגה למרות ששותף ב-20 משחקים, לא עמד בציפיות בזמן תקופתו במועדון למעט עונה בודדת. עוד שחקנים מהם יש כוונה להיפטר הם כריס סמולינג (מושאל לרומא), מרקוס רוחו ואנדראס פריירה.

פול פוגבה. מכירתו תסייע לצרף את סאנצ'ו? (Ian MacNicol/Getty Image)?

 

סאנצ'ו עצמו רשם העונה 17 שערים ו-19 בישולים ב-35 הופעות, הקבוצה מנסה להחתימו כבר זמן רב ולפי הפרסומים באנגליה בשבוע שעבר, רוב פרטי העברתו סוכמו. 

עם או בלי קשר לסאנצ'ו, רפאל, מגן העבר של האדומים, הזהיר את קבוצתו הנוכחית מהחתמת כוכבי על: "צריך לראות האם הם באמת רוצים להגיע לקבוצה ולהצליח כאן או שהם יבואו רק בשביל הכסף", אמר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי