"פפ שכנע אותי לסרב לברצלונה ולהצטרף לסיטי"

יאן קאוטו
יאן קאוטו | Buda Mendes - FIFA / Contributor

יאן קאוטו, המגן הברזילאי הצעיר והמבטיח סיפר בראיון ל-'ESPN' ששיחת טלפון עם גווארדיולה, גרמה לו לסרב לברצלונה ולהצטרף למנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

יכול להיות שאת השם יאן קאוטו אתם עדיין לא מכירים, אבל כנראה שבשנים הקרובות תכירו. מדובר בבלם/מגן ברזילאי, שזכה באליפות העולם ב-2019 עם נבחרת ברזיל עד גיל 17, וזכה להצעות מברצלונה, באיירן מינכן, דורטמונד, עד שלבסוף החליט לחתום במנצ'סטר סיטי תמורת סכום סמלי של שישה מיליון יורו, שיכול להגיע עם בונוסים עד ל-12 מיליון יורו. והסיבה העיקרית למהלך? שיחה עם פפ גווארדיולה

בראיון ל-ESPN ברזיל קאוטו סיפר: "היו לי שיחות טובות עם ברצלונה, וחשבתי שאחתום שם, אבל אז מנצ'סטר סיטי נכנסו לתמונה והראו לי איך הדברים ייראו אצלם. בהתחלה הם רצו שאצטרף בהשאלה אבל אז דיברתי עם גווארדיולה, הוא הבטיח לי שאני אעשה את ההכנה לעונה עם הקבוצה הבוגרת ומשם הכל תלוי בי". 

על השיחה עם גווארדיולה אמר הכישרון העולה: "פפ היה מאוד אותנטי ואמיתי איתי, הוא אמר שהוא מאוד שמח לראות אותי מגיע לסיטי, ושזאת ההחלטה הנכונה בשבילי". קאוטו היה אמור להגיע לאיתיחאד כבר בחודש יולי, כשימלאו לו 18 שנים, אבל ההתפשטות העולמית של נגיף הקורונה עלולה לסבך את התוכניות. 

הבלם הצעיר שזכה באליפות העולם ב-2019 עם נבחרת ברזיל עד גיל 17, חוזר גם על ידי דורטמונד ובאיירן מינכן, אך נאלץ בלב כבד לעזוב את מולדתו לטובת הליגה האנגלית: "אני אוהד קורטיבה מאז שאני ילד. החלום היחידי שלי בתור נער היה להיות שחקן קורטיבה. מאוד רציתי לשחק עונה שלמה בברזיל אבל לצערי הדברים לא הסתדרו כמו שרציתי, אני מאמין שאוכל להגשים את כל החלומות אם אעבור לשחק באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי