דיווח: מכירת חיסול בברצלונה, היעד: הפרמיירליג

לואיס סוארס, אנטואן גריזמן
לואיס סוארס, אנטואן גריזמן | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

ב"מירור" הבריטי דווח כי האלופה תציע לקבוצות האנגליות לא פחות מתשעה שחקנים במטרה לגיוס כספים. כל שחקני ההתקפה על המדף להוציא את מסי ופאטי. "גריזמן ימשוך הרבה עניין מיונייטד", נטען

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

משבר הקורונה פגע קשה בכדורגל העולמי ומשפיע מאוד גם על הקבוצות הגדולות שצפויות לשנות את מדיניות הרכש. גם ברצלונה, אלופת ספרד, לא תצליח לחמוק מהגזרות הללו. ב"מירור" הבריטי פורסם כי צפויה מהפכה גדולה בשורות הקבוצה של קיקה סטיין כאשר לא פחות מתשעה שחקנים עשויים להיות מוצעים למועדוני הפרמיירליג, ומדובר בשמות גדולים במיוחד. מכירה או הלוואה, כל האפשרויות פתוחות.

"למועדונים המובילים באנגליה עשויים להיות מוצעים מספר שחקנים מהשורה הראשונה. קבוצת הפאר הספרדי נואשת לגייס כספים ופתוחה להצעות עבור שלל שחקנים", נכתב. למעשה, כל שחקני ההתקפה להוציא את ליאו מסי כמובן ואת אנסו פאטי הצעיר – מועמדים למכירה. הכל עניין של ביקוש ומחיר.

על פיליפה קוטיניו נכתב לא אחת שהוא בדרך לצ'לסי, ושהברזילאי המושאל לבאיירן מינכן כבר הוצע גם לליברפול (שוויתרה על הרעיון), טוטנהאם ואברטון (לפי "דיילי סטאר") והתכנון הוא לנסות לשכנע את ניוקאסל שצפויה להירש בסכום גבוה – לצרף את שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של ברצלונה, בתקווה ששכרו הגבוה לא יטרפד את המהלך. גם שמו של עוסמאן דמבלה שמוגדר כפצוע כרוני והחמיץ משחקים רבים מאז הגעתו בקיץ 2017 ולא עמד בציפיות – הוזכר פעמים רבות.

ליאו מסי. מי מחבריו יישאר? (Alex Caparros/Getty Images)

נראה שהשחקן המבוקש ביותר הוא אנטואן גריזמן. "הזמינות שלו תעורר מספר ענקיות מהיבשת, כולל מנצ'סטר יונייטד", נטען בדיווח, שם נכתב כי אולה גונאר סולשיאר ניסה להחתימו גם בקיץ. גריזמן כבש העונה 14 שערים ב-37 משחקים בלבד והודה לא פעם כי התקשה להשתלב. היו דיווחים שונים על אנטי כלפיו בחדר ההלבשה. גם לואיס סוארס שהרעיד רשתות באנפילד ובבארסה חוששים מפציעתו האחרונה ומגילו המתקדם, מועמד למכירה לפי הדיווחים, ידיעה מרעישה ביחד לאחד המבקיעים הגדולים בהיסטוריה של המועדון.

שחקנים נוספים שעומדים למכירה הם איבן ראקיטיץ' שגם בקיץ היה בדרך החוצה והתעקש להישאר, ארתורו וידאל שהוזכר בעיקר במעבר אפשרי לאיטליה, סמואל אומטיטי שבשנתיים האחרונות רשם 31 הופעות בלבד וכן נלסון סמדו וסרג'י רוברטו, המגנים הימניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי