מנצ'סטר סיטי תפתח עם דה בריינה בשיחות על הארכת חוזהו

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Jan Kruger/Getty Images

בעקבות הריאיון שהעניק הכוכב הבלגי ובו סיפר כי ידרוש לעזוב את הקבוצה אם ייאסר עליה להשתתף בליגת האלופות, במועדון מנסים להרגיע ומוכנים לפתוח את הכיס

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון, כאשר נשאל קווין דה בריינה על עתידו, הוא סיפר שהוא נהנה במנצ'סטר סיטי. יש לו עוד שלוש שנים בחוזה עם אלופת אנגליה הנוכחית, אבל ישנה בעיה אחת מרכזית שעלולה לגרום להפרדת כוחות: דה בריינה טען שהוא יהיה מוכן להיעדר מליגת האלופות בעונה הבאה, אבל לא מעבר לכך. המשמעות: אם הערעור של מנצ'סטר סיטי לא יתקבל ועונשה יישאר על כנו, הכוכב הבלגי ידרוש לעזוב בקיץ 2021.

כמובן שמרגע שהתפרסמו דבריו של הבלגי, כמעט כל קבוצה גדולה הוזכרה כמועמדת לצרפו. בספרד כבר החלו לפנטז ונטען שהוא עשוי להיות הרכש הגדול של ריאל מדריד, גם בברצלונה היו דיווחים שבמועדון ישמחו לצרפו, אבל האם כל זה יהיה לא רלוונטי ברגע שתוצע לו העלאה? כי לפי דיווח הבוקר (שלישי) ב"מייל אונליין", דה בריינה פתוח למו"מ על הארכת חוזהו וכך צפוי לקרות מיד עם תום עונת 2019/20, בתקווה שזו אכן תחודש ותגיע לסיומה במהלך יולי.

דה בריינה, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-29, לא הסתיר את רצונו לשחק בליגת האלופות, בעוד הסיטיזנס נכון לכתיבת שורות אלה ייעדרו ממפעלי אופ"א בשנתיים הבאות. במועדון מצהירים שוב ושוב כי הם משוכנעים שבבית הדין הגבוה לערעורי ספורט ׁ(CAS) הם יצליחו להפוך את ההחלטה וישתתפו במפעל כרגיל, זהו גם המסר שהועבר לשחקני הקבוצה, אבל רק ימים יגידו אם כך אכן יקרה.

במנצ'סטר סיטי רואים חשיבות עליונה להשאיר את דה בריינה לא רק מפני שהוא המבשל הטוב בהיסטוריית הפרמיירליג ביחס בישולים לדקה, אלא כי רואים בו כקפטן העתידי של המועדון לאחר עזיבת וינסנט קומפני בשנה שעברה ולאור הפרידה הצפויה בקיץ הקרוב מדויד סילבה, שהחליט לעזוב אחרי עשור. חוזהו של דה בריינה כיום מוערך ב-280 אלף ליש"ט בשבוע וכמובן ששכרו ישודרג בתמורה להארכת החוזה. אגב, דה בריינה כבר אישר שעזיבה אפשרית של המנג'ר פפ גווארדיולה, שחוזהו יסתיים בקיץ הבא, לא תשפיע על החלטתו אם להישאר או לא.


עם דויד סילבה. עזיבת הספרדי מחזקת את מעמדו של הבלגי (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי