מנכ"ל הפרמיירליג: "כל 20 המועדונים רוצים לחדש את העונה"

פרמיירליג
פרמיירליג | Catherine Ivill/Getty Images

ריצ'רד מאסטרס נשמע אופטימי, לאחר אישורו של בוריס להשיב את הספורט המקצועני בחודש יוני, אך הוא מבין שהדרך עוד ארוכה: "כלום לא ייצא לפועל עד שנקבל את הסכמתם של המאמנים והשחקנים"

(גודל טקסט)

אחרי שראש ממשלת אנגליה, בוריס ג'ונסון, נתן אור ירוק לחזרת הספורט המקצועני במדינה החל ה-1 ביוני, מנכ"ל הפרמיירליג ריצ'רד מאסטרס הודיע כי כל 20 הקבוצות רוצות לחדש את עונת 2019/20 והוסיף כי לשחקנים ולמאמנים יהיה תפקיד מכריע בנושא.

עיקר דבריו של מארסטרס בישיבה: "אנחנו מברכים את הצעדים הראשונים הללו ואנחנו מוכנים למלא את חלקנו. אנחנו עובדים באופן שוטף עם המועדונים ובעלי עניין, הממשלה, רשתות השידור, ההתאחדות האנגלית ועוד כדי ליצור מודל אחראי ובטוח להשלמת העונה".

"ברור שהעדפה של כל המועדונים שלנו הוא לשחק בבית אם זה בכלל אפשרי. זה דיאלוג מתמשך ודיברנו עם הרשויות על התנאים שבהם נוכל לחדש את הליגה וניקח את כל ההמלצות ברצינות. בנוסף, כלום לא ייצא לפועל עד שנקבל את הסכמתם של המאמנים והשחקנים".

"כל כך הרבה חיים אבדו בגלל נגיף הקורונה ולא פחות אנשים הושפעו מכך עמוקות. אנו גאים שכל המועדונים שלנו ושחקנינו סיפקו תמיכה רבה לקהילות ולשירותי הבריאות במדינה, ואני מקווים שימשיכו לעשות כך, גם לאחר תחילת המשחקים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי