"כוכב פרמיירליג הפר את תנאי הבידוד וקיים מסיבת מין בפריז"

מגדל אייפל - פריז
מגדל אייפל – פריז | Antoine Antoniol/Getty Images

לפי 'הסאן', אחד השחקנים הבכירים בליגה האנגלית, הגיע במסוק פרטי לבירת צרפת, כדי לשכור מסעדת יוקרה לערב אחד ולערוך מסיבה סוערת לאחר מכן: "העניינים יצאו מכלל שליטה"

(גודל טקסט)

שערורייה נוספת באנגליה: בעיתון הבריטי 'הסאן' חשפו שאחד מכוכבי הפרמיירליג הפר את כללי הבידוד בממלכה וטס לפריז כדי לאחר מסיבת מין. השחקן שמוגדר על פי הידיעה כ'מולטי מיליונר' לקח מטוס פרטי לצרפת, שם שכר ליממה מסעדת פאר והזמין דוגמניות וחברים להצטרף אליו לערב קוקטיילים.

לאחר מכן המשיכה המסיבה בדירה מפוארת בסמוך לאזור, שם השחקן קיים יחסי מין עם בחורה אחת לפחות. עדי ראייה אמרו כי שחקן הפרמיירליג וחבריו היו בקבוצה של כ-15 איש שהתאספו במסעדה מפנקת ליד השאנז אליזה.

גורם סיפר ל'סאן': "הם הגיעו למסעדה ושכר אותה באופן מלא, בניגוד מוחלט להוראות ההסגר של ממשלת צרפת. היו בערך 15 אורחים הוגשו להם טקילה וג'ק דניאל. רוב הקבוצה הלכה לדירה שכורה, שם המשיכה המסיבה והדברים יצאו מכלל שליטה".

יש לציין כמובן כי זהותו של הכדורגלן לא נחשפה ורק לאחרונה היה בבריטניה סיפור דומה, עם כוכב אסטון וילה ג'ק גריליש שהשתתף במסיבת לילה מאוחרת, התנגש במכוניות וגרם לנזקים של מאות אלפי ליש"ט ולאחר מכן התנצל על האירוע, אך נראה שאם שמו של כוכב הפרמיירליג יפורסם והוא אכן יאשר את הדיווחים, קבוצתו עלולה להעניש אותו באופן חמור יותר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי