דיווח: ורנר יגיע לליברפול ב-2021 בסכום נמוך במיוחד

טימו ורנר
טימו ורנר | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

לפי "דה אתלטיק", החלוץ נעול על מעבר לאנפילד ויהיה מוכן להמשיך עונה נוספת בלייפציג כדי להבטיח את הגעתו לקבוצה של קלופ. לפי סעיף בחוזה, נטען, יוכל לעזוב בעוד שנה בתמורה ל-36 מיליון ליש"ט בלבד

(גודל טקסט)

עד החודש הנוכחי שמר טימו ורנר על שתיקה בנוגע לעתידו, ואז הכריז כי לא יעבור לבאיירן מינכן והוא רואה את עתידו מעבר לים. לפני כשבוע וחצי נטען כי ליברפול פנתה לנציגיו בבקשה לקבל עוד זמן כדי להחליט האם להחתימו. היום (שבת), פורסם באנגליה כי החלוץ הגרמני נעול על ליברפול ורוצה להצטרף רק לקבוצה של יורגן קלופ.

 
 
לפי "דה אתלטיק", בזמן שענקיות אירופה עדיין לומדת כיצד להתמודד עם ההשפעה הכספית של נגיף הקורונה, ורנר מוכן לחכות לאלופת אירופה היוצאת שנה נוספת, כלומר להמשיך עוד עונה בלייפציג ולהגיע לאנגליה רק ב-2021.
 
 
ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וגם אינטר ויובנטוס הוזכרו כמועמדות לקלוט את החלוץ שכבש העונה 27 שערים ב-36 משחקים בלייפציג (בליגה הבקיע 21 שערים, שני רק לרוברט לבנדובסקי), אך השיחות שניהל איתו קלופ עשו את שלהן.


ורנר (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

 

סעיף השחרור של החלוץ עומד על 54 מיליון ליש"ט, ובאנגליה טוענים כי כאשר האריך את חוזהו עד 2023 הוכנס סעיף מיוחד בחוזה שכן בשנה הבאה הוא יוכל לעזור בתמורה ל-36 מיליון ליש"ט בלבד. נזכיר כי דימיטאר המאן, קשר האדומים בעבר, טען כי הקבוצה צריכה להתחזק בשחקנים אחרים שיתרמו יותר לקבוצה.

אולי העיסוק הרב בעתידו השפיע על יכולתו של החלוץ, שכן הוא כבש פעם אחת בלבד בשמונת מחזורי הליגה האחרונים מה שהביא לדעיכה גדולה בלייפציג שסיימה בשלושת משחקיה האחרונים בתיקו. היום נפרדה הקבוצה בתיקו 1:1 נגד פרייבורג בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי