דויד סילבה יישאר במנצ'סטר סיטי עד לסיום העונה

דויד סילבה
דויד סילבה | Alex Livesey/Getty Images

לפי "דיילי מייל", הקשר שמסיים את חוזהו בחודש יוני הביע נכונות להישאר בתקווה לזכות בתואר היחיד שחסר לו - ליגת האלופות. וגם: גבריאל ז'סוס מספר על הבעיה הגדולה שלו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לא חשוב כיצד העונה הנוכחית תיגמר, אפשר יהיה לומר בשריקת הסיום של עונת 2019/20 שתם עידן במנצ'סטר סיטי. הקשר הספרדי האהוב, דויד סילבה, השחקן המעוטר בתולדות המועדון, יעזוב את האנגלים לאחר עשור נפלא, כשעדיין לא ברור מה היעד הבא – ולנסיה או אינטר מיאמי של דיוויד בקהאם הוזכרו כמועמדות. בינתיים, כזכור, חוזהו של הקשר מסתיים בסוף חודש יוני, בעוד הליגה תחודש רק ב-12 ביוני.

 
באנגליה דווח כי הבעיה נפתרה. על אף שהמועדון טרם שוחח עם הקשר רשמית, ב"דיילי מיילי" נטען כי סילבה הביע נכונות ברורה לעכב את עזיבתו והוא ימשיך בקבוצה עד לסיום העונה. כזכור, סיטי עוברת עונה רעה בליגה אך ניצחה 1:2 את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו והיא בעמדה נוחה מאוד להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות, כשהטורניר יחודש רק באוגוסט.
 
 
סילבה בן ה-34 זכה עם המועדון בארבע אליפויות, שני גביעים ועוד חמישה גביעי ליגה אך מעולם לא זכה בליגת האלופות – התואר היחיד שחסר בקריירה המוצלחת שלו. העונה, ב-28 הופעות רשם הקשר שלושה שערים ועוד שמונה בישולים.

 

שוער העבר שי גיבן, ששיחק עם סילבה בעונת הבכורה שלו במנצ'סטר סיטי, פירגן לקשר ואמר: "הוא אחד הזרים הטובים ביותר בתולדות הפרמיירליג. השחקנים נהגו לקרוא לו הקוסם מרלין. איזה קריירה הייתה לו. והוא היה בחור פנטסטי גם מחוץ למגרש. כשאתה צופה בו בטלוויזיה אתה לא מבין למה אף אחד לא מנסה ללחוץ אותו – אבל יש לו את היכולת הטבעית הזו לפלס דרך ולמצוא את המסירה הנכונה בתזמון מושלם לפני שמישהו יתקרב אליו. הוא מוח כדורגל ענק"
 
 
עוד בסיטי, החלוץ גבריאל ז'סוס התראיין וסיפר על סגנון המשחק שלו: "בדרך כלל אני נוטה ללכת לאגפים, גם כשאני חלוץ מרכזי. לרוב נוזפים בי אבל אני ממשיך לעשות את זה. עלייך להישאר מרוכז בסיטי בכל רגע משום שהקשרים שלנו יוצרים הרבה, אבל לא תמיד אני מסוגל לכך".
 
 
החלוץ הוסיף: "אין לי העדפה, אבל רוב חיי שיחקתי כשחקן כנף או חלוץ שני, לא כחלוץ מרכזי". ז'סוס כבש 63 שערים ב-138 הופעות במועדון, כשהעונה הבקיע את שער השוויון נגד ריאל בברנבאו כשעלה מהספסל. בסך הכל יש לו 18 שערים ועוד תשעה בישולים ב-39 הופעות.


סילבה עם פפ (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי