הקרב בין יונייטד לסיטי: טבס יכריע לאן יעבור אלמאדה?

טיאגו אלמאדה
טיאגו אלמאדה | RODRIGO BUENDIA/AFP via Getty Images

דיווח: הקשר בן ה-19 של ולס סומן על ידי פפ גווארדיולה כיורשו של דויד סילבה, אולם כעת הצטרפו למירוץ אחריו גם השדים האדומים. המלצתו של חלוץ בוקה, ששיחק בשתי הקבוצות, עשויה לעשות את ההבדל

(גודל טקסט)

קרלוס טבס, חלוץ בוקה ג'וניורס בימים אלה, הוא אחד היחידים שעשה את המעבר ממנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי, בוודאי ככוכב. "אל אפאצ'ה" חצה את הכביש בקיץ 2009, אחרי שנתיים באולד טראפורד תמורת 25 מיליון ליש"ט, וכעבור 11 שנה הוא שוב על תקן מחרחר ריבים בין שני המועדונים.

לפי הפרסום של "הסאן", מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נמצאות בעיצומו של מאבק על שירותיו של טיאגו אלמאדה, מי שנחשב לקוסם של ולס סארספילד ועבור פפ גווארדיולה מסומן כיורשו של דויד סילבה שיעזוב בתום העונה.

למעשה, אלמאדה היה על הכוונת של מנצ'סטר סיטי כבר בשנה שעברה ועל פי הדיווחים הניסיון לצרפו נתקל בסירוב ונכשל. כעת, זו מנצ'סטר יונייטד שעשויה לבצע מחטף ולשלם כ-15 מיליון ליש"ט עבור הקשר בן ה-19, שמשחק בעיקר מאחורי החלוצים ויכול לתפקד גם באגפים לאור הטכניקה הטובה שלו בשתי הרגליים.

אלמאדה מעדיף לעבור למנצ'סטר סיטי לפי הפרסומים בדרום אמריקה, אבל זה תלוי בכך שסיטי תסכים להשוות את הצעתה לזו של היריבה העירונית, בהנחה שזו אכן תציע כ-15 מיליון ליש"ט לקבוצה מבואנוס איירס. כמובן שהסיטיזנס חוששים לאבד אותו דווקא למנצ'סטר יונייטד, אבל תולים תקוות בסיוע מקרלוס טבס – שמקורבי אלמאדה מספרים שהוא המודל שלו לחיקוי ושהשנים הטובות שלו בסיטי הן שהציתו את הדמיון כשנודע לו על האפשרות להצטרף לאלופה הנוכחית.


"אל אפאצ'ה" במדי מנצ'סטר סיטי (Alex Livesey/Getty Images)


לפני כן הוא נהנה בפרמיירליג גם במדי השדים האדומים (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי