"אמרו לי שלא אשחק בברצלונה, אבל רק רציתי להיות מיליונר"

אלכס סונג, ליאו מסי, ג'רארד פיקה, מרטין מונטויה
אלכס סונג, ליאו מסי, ג'רארד פיקה, מרטין מונטויה | David Ramos/Getty Images

אלכס סונג הודה כי המניע לעזוב את ארסנל בקיץ 2012 היה כלכלי בלבד: "הרגשתי שלאשתי ולילדים מגיעים חיים טובים יותר. ראיתי את הסכום שאני הולך לקבל ולא חשבתי פעמיים"

קבוצות: ברצלונה ארסנל
(גודל טקסט)

אחד הפלופים הגדולים של פפ גווארדיולה בעידן ברצלונה הוא ללא ספק אלכס סונג. הקשר הקמרוני נרכש בקיץ 2012 תמורת 19 מיליון יורו מארסנל, וב-65 הופעות בבירת קטאלוניה כבש שער בודד נגד ריאל סראגוסה.

היום (שני) מסתבר שהקשר ששוחרר לאחרונה מסיון השוויצרית אחרי שסירב לקצץ בשכרו, צפה את הכישלון מראש ודיבר על כך עם בן ארצו וכוכב טורונטו ראפטורס פסקאל סיאקאם בצ'אט לייב באינסטגרם, והסביר מדוע בחר לעזוב את התותחנים, למרות שהפך לשחקן משמעותי בהרכב של ארסן ונגר.

"אחרי ההצעה שקיבלתי מברצלונה וראיתי כמה כסף אני אמור לקבל, אני לא חשבתי פעמיים. הרגשתי שלאשתי ולילדים מגיעים חיים טובים יותר. כשפגשתי את המנהל הספורטיבי הוא הסביר לי שאני לא הולך לשחק הרבה משחקים, אבל לא היה אכפת לי. ידעתי שאני אהיה מיליונר מעכשיו".


"רק רציתי להיות מיליונר". אלכס סונג (Mouhtaropoulos/Getty Images)

סונג המשיך להצדיק את טענותיו והסביר מדוע היה חשוב לו להרוויח כל כך הרבה בארסנל: "רוב הכדורגלנים חיים הרבה מעל הממוצע. בארסנל שיחקתי שמונה שנים, אבל התחלתי להתפרנס רק בארבע השנים האחרונות, איזה בזבוז".

"באחד האימונים ראיתי את תיירי הנרי מופיע עם רכב יוקרתי ואמרתי לעצמי שאני רוצה אותה מכונית בכל מחיר. הלכתי לסוכנות וקניתי בדיוק אותו דגם. אבל הייתי צריך להחזיר את הכבש אחרי חודשיים, אני נשבע, כל הכסף שלי הלך לדלק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי