צ'לסי חוששת: קאנטה לא מתאמן, וויליאן ופדרו צפויים לעזוב

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | Mike Hewitt/Getty Images

למפארד ושחקניו נמצאים חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, אך עלולים להגיע למחזורי סיום העונה בסגל חסר במיוחד: אלוף העולם מפחד להתאמן בצל הקורונה, הברזילאי לא מתכוון להאריך חוזה והספרדי הציב אולטימטום

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

קבוצות הפרמיירליג אמנם חזרו השבוע לאימונים תחת הגבלות, במטרה שאולי כבר בשבוע הבא או לכל המאוחר מתחילת יוני ייעשה המעבר לשלב השני ב"תוכנית החזרה" וייערכו אימונים מלאים הכוללים מגע, אבל צ'לסי היא הקבוצה הבכירה בליגה שמסמלת יותר מכל את הבעיות שמקשות על חזרת הכדורגל בממלכה.

שחקני צ'לסי, בעיקר קאלום הדסון אודוי, היו מעורבים במספר פרשיות בחודשיים במהלכם הוטל סגר בממלכה, אבל הפעם מדובר דווקא בסיפור שנוגע לאחד השחקנים היותר אהובים וצנועים בקבוצה. אנגולו קאנטה, אלוף העולם בן ה-29, אמנם הגיע לאימון הראשון באמצע השבוע, אבל מאז נעדר מהתכנסויות המועדון ובצ'לסי אישרו שלא יכפו עליו לשוב לאימונים ולמשחקים כל עוד הוא חושש.

החשש של קאנטה, כך נטען באנגליה, נובע בשל העובדה שלפני כשנתיים, במהלך אימון, הוא התעלף. באותה שנה גם אחיו הלך לעולמו בטרם עת לאחר שלקה בהתקף לב ועל כן הקשר הצרפתי חושש לשוב לאימונים סדירים ולפעילות בזמן שנגיף קורונה עוד מתפשט ברחבי הממלכה. כידוע, הפרמיירליג נעצרה ב-13.3 ובתקווה תתחדש לכל המאוחר ב-19.6, אבל צ'לסי, וכמוה קבוצות אחרות ובעיקר ווטפורד – שם אובחנו שחקן ושני עובדי מועדון חיוביים לקורונה – עלולות להתייצב להמשך העונה ללא מספר משחקניהם, כל עוד לא תהיה ירידה בתחלואה ואלו יסכימו לשוב לאימונים.


קאנטה. בינתיים הוא עורך אימונים ביתיים (KIRK/AFP via Getty Images)

הבעיה שצ'לסי לא מוטרדת רק מהיעדרותו האפשרית של קאנטה בתשעת המחזורים האחרונים של העונה, גם לא מכך ששחקנים אחרים בקבוצה ובכלל בליגה יחליטו ללכת בעקבותיו ויסרבו להתייצב לאימונים ולמשחקים, אלא כי מספר שחקנים שפרנק למפארד רוצה שיעמדו לרשותו לפחות בהמשך העונה, מסרבים להאריך את החוזה שמסתיים ב-30.6.

אוליבייה ז'ירו והשוער ווילי קבאז'רו כבר זכו להארכת חוזה בעונה בתמורה לכך שהסכימו להישאר גם מעבר לחודש יוני, אבל לעומת זאת וויליאן הבהיר כי אין בכוונתו להישאר בקבוצה, שמו נקשר עם מעבר לברצלונה והוא בכל אופן הצהיר כי יעזוב, ולפי הדיווחים כעת גם פדרו, שבקבוצה לא התכוונו להשאירו לעונה הבאה, דורש חוזה לשנתיים נוספות כדי להמשיך במועדון מעבר ל-30.6.

מכיוון שהליגה עשויה להתחדש רק ב-19.6 או אפילו מעבר לכך, צ'לסי חוששת שהיא תתייצב לסיום העונה בסגל חסר וצעיר, שעלול לעלות לה במקום בין ארבע הראשונות – צ'לסי כעת במקום הרביעי, אבל מוליכה בשלוש נקודות בלבד על מנצ'סטר יונייטד החמישית וחמש הפרש מוולבס ומשפילד יונייטד.


פדרו. למפארד יצטרך להסתדר בלעדיו בסיום העונה? (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי