סולשיאר אישר: פוגבה וראשפורד יהיו כשירים לחידוש הליגה

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

צמד הכוכבים חזר לאימונים מלאים בשבוע שעבר, המאמן, שזכה בליגת האלופות בדיוק היום לפני 21 שנים סיפר: "הם נראים טוב". יונייטד טרם הגישה הצעה על איגהלו

(גודל טקסט)

פול פוגבה ומרכוס ראשפורד 'נראים טוב' באימונים של מנצ'סטר יונייטד וצפויים להיות כשירים לחידוש עונת הפרמיירליג. כך סיפר מאמן הקבוצה, אולה גונאר סולשיאר, הבוקר (שלישי) לאתר הרשמי של הקבוצה: "הם נראים טוב, הם הצטרפו לאימונים והם עשו בדיוק מה שכל שאר השחקנים עשו ללא בעיות בינתיים. כשהעונה תחזור, כנראה שסגל מלא יעמוד לרשותי"

כזכור הקשר הצרפתי פספס משחקים רבים לאורך העונה בעקבות פציעה טורדנית ממנה סבל בקרסול, בעוד ראשפורד נפצע בגבו קצת לפני פגרת הקורונה הכפויה, ורבים העריכו כי לא יחזור לשחק העונה, אך ההפסקה הארוכה שהשביתה את הליגה הטובה בעולם טרפה את הקלפים. כידוע, עדיין לא נקבע תאריך רשמי לחידוש עונת הפרמיירליג, אך הקבוצות חזרו להתאמן וע"פ הדיווחים, הצבעה בנוגע לחידוש העונה תיערך בקרוב בין השחקנים.

המאמן הנורבגי, שמציין היום 21 שנים למהפך ההיסטורי בגמר ליגת האלופות בקאמפ נואו, בו השדים האדומים ניצחו את באיירן מינכן משערים של טדי שרינגהאם, והנורבגי שכבש ברגעים האחרונים של תוספת הזמן, סיפר לאתר הרשמי של יונייטד על החזרה לשגרה: "השחקנים היו נפלאים, מזג האוויר היה טוב וכולם נהנו. אני מקווה שבקרוב כבר נוכל לחזור לשחק. כולם נראים חדים מאוד בקבוצה, הצוות המקצועי שלנו היה לצידם לאורך כל הדרך, הם לא זכו לנוח הרבה". 


אולה גונאר סולשיאר נגד באיירן מינכן. 21 שנים להיסטוריה (Getty Images)

בנושא אחר, סאגת אודיון איגהלו עדיין מעסיקה את כלי התקשורת בממלכה. ע"פ הדיווח של אתר 'סקיי ספורטס' האנגלי, השדים האדומים טרם הגישו הצעה על החלוץ הניגרי בן ה-30, שהגיע לאולד טראפורד בהשאלה משנגחאי שנואה הסינית. סולשיאר אכן מעוניין לראות את החלוץ נשאר כחלק מהרוטציה אבל הסכום הגבוה אותו דורשים הסינים (20 מיליון יורו) עלול לטרפד את העסקה.

בשנגחאי כבר הציעו הארכת חוזה לאיגהלו, שחתום על חוזה עד תום עונת 2022, אך הניגרי כבר הבהיר בעבר שהוא מאוד מעוניין להמשיך לשחק ביונייטד. ע"פ הדיווח, בהנהלת הקבוצה מודעים לכך שהסכם ההשאלה ייגמר בקרוב, ולא מתכוונים למהר עם ההחלטה בנוגע לעתידו של החלוץ.


איגהלו וסולשיאר. ימשיך באולד טראפורד? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי