המשטרה הטילה וטו, ליברפול לא תוכל לחגוג אליפות באנפילד

אנפילד
אנפילד | Clive Brunskill/Getty Images

אחרי שראשי הפרמיירליג הכריזו רשמית על חזרת הליגה ב-17.6, מסתבר ששישה משחקים לא יוכלו להתקיים באצטדיונים הביתיים ובהם גם מה שיהיה משחק ההכתרה. וגם: הגביע האנגלי ישוב לפעילות במקביל לליגה

(גודל טקסט)

בעלי המועדונים בליגה האנגלית אמנם הצביעו אתמול (חמישי) בעד חידוש העונה והודעה רשמית אכן יצאה בשעות הערב ובישרה על חזרת הפרמיירליג ב-17.6, אולם הבוקר התברר כי לא הכל עבר בצורה חלקה כפי שקיווינו ונחשף כי שישה מהמשחקים הבולטים בתשעת מחזורי סיום העונה, לא יוכלו להיערך באצטדיונים של הקבוצות המארחות.

ליברפול מחכה כבר 30 שנה כדי לזכות באליפות והיא כמובן תזכה בתואר בזכות פער היסטורי בפסגה של 25 נקודות, אבל בעל כורחה היא כבר הפכה לקבוצה שלקח לה הכי הרבה זמן לזכות בתואר, בשל אותה "פגרת קורונה" כפויה. כעת, על אף שידעה שלחגוג אליפות עם אוהדים היא לא תוכל, גם נלקחת ממנה האפשרות לחגוג את הזכייה באנפילד כי המשטרה אוסרת על משחק האליפות להתקיים במגרש הביתי, מחשש שאוהדים רבים יגיעו לאצטדיון.

מעבר למשחק האליפות שבשלב זה לא ידוע מתי ייערך ונגד מי, גם המשחק הראשון של ליברפול עם חזרת הליגה, שהוא הדרבי נגד אברטון שאמור היה להיערך ב"גודיסון פארק", לא ייערך באצטדיון של הטופיז אלא במגרש נייטרלי. כידוע, אם מנצ'סטר סיטי תפסיד לארסנל במשחק שיפתח את חידוש הליגה כבר ב-17.6, ליברפול תוכתר רשמית לאלופה אם תנצח את החבורה של קרלו אנצ'לוטי.

בנוסף, משחק החץ של ליברפול נגד ניוקאסל לא ייערך בסנט ג'יימסס פארק של המגפייז ומעבר למשחקים אלו, המשטרה אוסרת גם על מנצ'סטר סיטי לארח את משחקיה הביתיים מול ליברפול ומול ניוקאסל באצטדיון "איתיחאד" ומנצ'סטר יונייטד לא תוכל לארח את משחק הצמרת נגד שפילד יונייטד ב"אולד טראפורד".  


גם מנצ'סטר סיטי לא תוכל לארח בביתה חלק מהמשחקים (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

במקביל, ההתאחדות האנגלית הודיעה הבוקר כי משחקי הגביע האנגלי יימשכו במקביל לפרמיירליג. ב-27/78 ביוני ייערכו משחקי רבע הגמר בין לסטר לצ'לסי, ניוקאסל למנצ'סטר סיטי, שפילד יונייטד לארסנל ובין נוריץ' למנצ'סטר יונייטד, חצאי הגמר ייערכו ב-18/19 ביולי והגמר ב-1 באוגוסט באצטדיון וומבלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי