הארי קיין: "אנחנו חייבים להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה"

הארי קיין
הארי קיין | Adam Davy - PA Images / Contributor

החלוץ האנגלי של טוטנהאם (מדורגת שמינית) משוכנע שזה אפשרי אך הבהיר: "עלינו לסיים את העונה חזק ולנצח שבעה או שמונה משחקים מתוך התשעה". על הכושר שלו: "הפציעה מאחוריי, אני מרגיש חד מאוד"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שנה אחרי שעשתה היסטוריה והעפילה לגמר ליגת האלופות, טוטנהאם סובלת מעונה קשה. הספרס מדורגים רק במקום השמיני במרחק שבע נקודות מצ'לסי הרביעית בטבלה, אך פגרת הקורונה הכפויה הייתה מועילה עבור הקבוצה מבחינת שחקני המפתח. הארי קיין ששב מפציעה יהיה החידוש הגדול של ז'וזה מוריניו עם שובה של הליגה, וכך גם יונג מין סון ומוסא סיסוקו. בינתיים, החלוץ והקפטן, שכלל לא בטוח שימשיך בקבוצה בעונה הבאה, סימן את הכרטיס לליגת האלופות כיעד ריאלי.

 
"עלינו לסיים בין ארבע הראשונות, ללא ספק. יש לנו משחק אדיר נגד מנצ'סטר יונייטד בהמשך העונה. אם נהיה מציאותיים, עלינו לנצח שבעה או שמונה משחקים כדי להגיע לליגת האלופות. אנחנו חייבים לסיים את העונה חזק", אמר קיין.
 
 
החלוץ הוסיף: "היה נהדר לקבל קצת זמן למנוחה. אבל כבר כמעט חצי שנה לא שיחקתי ואני מחכה לזה. מבחינת הפציעה, היא מאחוריי, אני בכושר טוב. אני חד מאוד. היה טוב לעשות אימונים פרטניים, הרבה תרגילים. זו הפעם הראשונה בה הצלחתי להקדיש זמן לחיזוק שרירים מסוימים".

 

מוריניו וקיין. יעמדו במשימה? (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

 

עדיין איך תאריך מדויק, אך הספרס ייארחו את יונייטד במגרשם הביתי במחזור ה-30. הקבוצה של ז'וזה מוריניו לא הצליחה לנצח בשלושת משחקיה האחרונים לפני הפגרה ואגרה נקודה בלבד. אגב, רק פעם אחת העונה דורגה טוטנהאם בין הרביעייה הראשונה – איי שם במחזור החמישי. החלוץ עצמו רשם העונה 25 הופעות בלבד בהן כבש 17 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי