אודיון איגהלו צפוי להישאר במנצ'סטר יונייטד עד סוף ינואר

אודיון איגהלו
אודיון איגהלו | Marc Atkins/Getty Images

ב"סקיי" דווח כי השדים האדומים קרובים לסיכום עם שנחאי שנואה, שתאפשר לחלוץ להישאר כמושאל באולד טראפורד בתנאי שיחתום על חוזה חדש בשורותיה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קרובה לסיכום עם שנחאי שנואה על השארת אודיון איגהלו עד סוף ינואר 2021, כך דווח היום (ראשון) ב"סקיי". השדים האדומים מקווים לסגור את העסקה בשעות הקרובות, שכן הסכם ההשאלה הנוכחית של החלוץ מסתיים מחר. אם הצדדים אכן יגיעו לעמק השווה, איגהלו צפוי להיעדר מרוב עונת הכדורגל בסין, שאמורה להיפתח בחודש יוני נכון לעכשיו.

כזכור, לפני כשלושה שבועות דווח כי שנואה מצפה שאיגהלו ישוב לשורותיה ומציעה לו שכר גבוה מאוד בתמורה לחתימה על חוזה לטווח ארוך, אולם החלוץ, שסיפר על אהבתו למנצ'סטר יונייטד אותה אהד מילדות, רצה להמשיך בקבוצה של אולה גונאר סולשיאר.

הנטייה של שנחאי הייתה להסכים להארכת הסכם ההשאלה רק בתנאי שהעסקה תחייב את יונייטד לרכוש את איגהלו בהמשך, אולם בתקשורת הבריטית נכתב כי הסינים התרככו מעט בעמדתם ומוכנים לוותר עליו עד ינואר אם יחתום על חוזה חדש בשנואה. ההסכם הנוכחי של איגהלו בשנחאי מסתיים בדצמבר 2022 וב"סקיי" דווח לפני חודשיים כי החלוץ קיבל הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, בשכר של 400,000 ליש"ט לשבוע.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי